Producătorul român de medicamente și suplimente alimentare Biofarm sărbătorește anul acesta centenarul și marchează evenimentul printr-o campanie aniversară cu mesajul ,,De 100 de ani investim în viitor”.
Biofarm și-a concentrat de la bun început acțiunile pe dezvoltarea de produse la cele mai înalte standarde, în acord cu nevoile consumatorilor. Expertiza companiei și calitatea produselor sunt recunoscute și astăzi.
De altfel, în portofoliul Biofarm se regăsesc și acum produse care au trecut cu brio testul timpului, așa cum sunt Carmol, pe piață încă din 1928, Triferment și Anghirol, două dintre mai cunoscute branduri, lansate în 1959, Cavit, esențial în dezvoltarea armonioasă a copiilor, apărut în 1964, sau Colebil, expertul problemelor biliare care este și astăzi lider de piață, la peste 50 de ani de la lansare.
În calitate de producător de top în industria farmaceutică, Biofarm se concentrează pe a fi mereu în pas cu cerințele unei piețe extrem de competitive, inclusiv la nivel de imagine de brand. Astfel, în pregătirea aniversării, în 2019, compania și-a revitalizat identitatea vizuală care transpune într-o abordare modernă valorile brandului (responsabilitatea, performanța, inovația, grija pentru oameni și pasiunea pentru identificarea celor mai bune soluții pentru sănătatea acestora).
Astăzi, Biofarm continuă să demonstreze că este o companie vizionară care își lasă amprenta în felul în care face business, felul în care relaționează cu angajații, felul în care oamenii se fac bine, felul în care se scrie istoria farmaceutică din România. Campania aniversară ,,De 100 de ani investim în viitor” vine să reitereze misiunea Biofarm de a acționa mereu spre binele oamenilor și subliniază spiritul inovator care ghidează activitatea producătorului pentru a împlini nevoile consumatorului și a fi în pas cu cerințele unei piețe farmaceutice exigente.
În prezent, portofoliul Biofarm acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare (digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos, multivitamine), cu peste 20 de branduri reprezentative și este în continuă dezvoltare și perfecționare.
După 100 de ani, inovația râmâne motorul care susține evoluția Biofarm și principalul pilon de dezvoltare pentru companie. În această direcție, în 2021 producătorul a dat startul producției de suplimente alimentare în noua unitate de producție situată tot în București, aceasta fiind dotată cu echipamente și instalații de ultimă generație care contribuie la creșterea producției și expansiunea pe noi piețe.
„De 100 de ani ne păstrăm promisiunea de a pune starea de bine și sănătatea oamenilor pe primul plan și de a investi în cele mai bune soluții pentru consumatori. Campania aniversară vine astfel, nu doar cu ganduri nostalgice, ci cu ambiții și noi obiective prin care ne poziționăm în continuare ca un partener de încredere pentru consumatori și un jucător puternic pe piața pharma. Trecutul este doar un liant care ne pregătește pentru o nouă etapă în istoria Biofarm.”, a declarat Cătălin Vicol, Director General Biofarm.
Sub umbrela campaniei aniversare ,,De 100 de ani investim în viitor”, Biofarm va demara o serie de acțiuni, externe și interne, pe tot parcursul anului pentru a sărbători alături de clienți și parteneri centenarul companiei.