Compania aeriană HiSky începe anul cu șapte zile de reduceri substanțiale la bilete de călătorie, pe toate rutele operate. Printre orașele în care românii pot ajunge la preț redus, cu un zbor direct din București, se numără și cea mai nouă destinație lansată de HiSky, New York, JFK. Perioada de desfășurare a campaniei este joi, 25 ianuarie – miercuri, 31 ianuarie, iar perioada de călătorie supusă promoției este 1 februarie – 26 octombrie.
Pasagerii pot selecta ca aeroport de plecare, oricare dintre cele cinci aeroporturi de pe care compania aeriană operează zboruri, în România. Astfel, sunt disponibile la promoție călătorii dinspre și către București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Baia Mare, cu prețuri pornind de la 39 euro pe segmentul de zbor.
Pentru un bilet pe cea mai așteptată rută, pe care compania va începe operarea directă în luna iunie, București-New York, pasagerii vor plăti un preț redus de numai 299 euro. Destinațiile din Europa, cu plecare din București, pot fi accesate cu prețuri începând de la 54 euro/segment pentru Barcelona, Bruxelles și Dublin, 59 euro pentru Bordeaux și 64 euro pentru Malaga. Românii care vor să ajungă la Campionatul European de Fotbal din Germania, pot rezerva în perioada promoției, zboruri către Frankfurt de la 59 euro, iar pentru zborurile către Tel Aviv, care vor fi reluate în luna februarie, prețul biletului pornește de la 49 euro. Și pasagerii care vor să călătorească rapid în România, în acest an, pe cele două rute interne, București – Cluj Napoca și București – Timișoara, o pot face, la cel mai mic tarif disponibil în cadrul promoției, de doar 39 euro, tarif aplicat și călătoriilor între București și capitala Republicii Moldova, Chișinău. Din Cluj, pasagerii pot zbura cu HiSky către New York cu 329 euro, tarif care include conexiunea la București și către Dublin, de la 49 euro. Cu același preț, pot ajunge în Irlanda și pasagerii din Iași, iar pentru o cursă Baia Mare – Paris, prețul pornește de la 54 euro.
„În aviație, buna planificare este esențială. Aceasta este o regulă pe care noi, cei din industrie o aplicăm cu sfințenie și pe care ne dorim s-o împărtășim și pasagerilor noștri. Vrem ca prin aceste campanii de reducere, pe care le derulăm în ianuarie, să le venim în întâmpinare, exact în perioada în care își stabilesc vacanțele de peste an. Rezervarea din timp înseamnă mai puțină bătaie de cap cu găsirea locurilor disponibile în anumite perioade de vârf și, evident, un cost mult mai mic al biletului. Promoția are și două elemente care sunt sigur că vor deveni principalele atracții, cursele directe către New York și călătoriile în perioada verii, când de obicei prețul biletelor este mult peste medie. Așadar, după un an în care am călătorit alături de 1,6 milioane de pasageri, suntem pregătiți să ne depășim acest record și să ne ținem, în continuare, de toate promisiunile pe care le facem celor care aleg să zboare cu noi.”, a declarat Iulian Scorpan, CEO HiSky.
Compania aeriană HiSky a urcat, anul trecut, pe locul patru în topul celor mai mari operatori de pe aeroporturile din România, după compania națională și cei mai importanți doi operatori low cost. După intrarea în flotă, în luna decembrie, a primei aeronave wide-body, Airbus A330, compania a ajuns la un număr de opt aeronave operate și o capacitate totală pe peste 1500 de locuri disponibile.