PC Garage s-a ridicat la inaltimea asteptarilor in aceasta editie de Black Friday si, dupa un weekend prelungit dedicat reducerilor, a inregistrat vanzari in valoare de 17.5 milioane de lei.
De-a lungul celor trei zile, site-ul a avut peste 450.000 de vizitatori unici, acestiapetrecand, in medie, 7 minute pentru consultarea ofertelor. Cel mai mare numar de comenzi a fost atins vineri dimineata, intre orele 9 si 10, cand au fost monitorizate aproximativ 34 de tranzactii pe minut. In ceea ce priveste site-ul, varful de trafic a fost vineri, la ora 00:38, cand au fost consemnati 23.000 de vizitatori.
Din totalul comenzilor plasate cu aceasta ocazie, 87% au fost lansate de pe desktop, in vreme ce 13% au provenit de pe dispozitivele mobile. Preferatele clientilor au fost laptopurile de gaming, in top mai regasindu-se SSD-urile, perifericele de gaming, placile video high-end, procesoarele, televizoarele led si smartphone-urile.
Cel mai scump produs a fost un Smart TV Sony Android in valoare de 33.000 de lei, clientul achizitionand doua astfel de dispozitive.
Mentionam ca deja au fost expediate sau ridicate de la sediul PC Garage 40% din comenzile intrate de vineri pana duminica, iar pana joi se doreste finalizarea expedierii tuturor produselor, in acest moment 50 de persoane fiind angrenate in pregatirea, colectarea si expedierea comenzilor catre clienti.