Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bilanțul F64 după Black Friday 2016: cea mai mare comandă a fost de 26.500 de lei

F64 a pregătit pentru 2016 o campanie de Black Friday cu peste 1700 de produse la preț special, astfel încât toți iubitorii fotografiei să își poată achiziționa produsele de care au nevoie.

De la echipamente foto-video, destinate atât începătorilor cât și celor mai profesioniști pasionați, până la imprimante și accesorii, ofertele pentru weekendul 18 – 20 noiembrie au fost generoase. În total, F64 a ajuns la vânzări de aproximativ 3,5 milioane de euro, după cum a estimat la începutul campaniei.

Până pe 20 noiembrie, ora 23.59, la finalul campaniei, F64 a înregistrat următoarele rezultate de Black Friday:
● Volumul de produse vândute: peste 65.700
● Cea mai mare comandă înregistrată: 26.500 lei
● Cele mai scumpe produse vândute în această perioadă sunt obiectivul Nikon 200mm f/2 (17.000 de lei), care a fost inclus în campania de Black Friday, și Nikon D5 (29.000 de lei), în extra campanie
● Cele mai multe comenzi au fost plasate din orașele: București, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov
● Comanda medie a fost de circa: 1.220 de lei
● Cele mai populare categorii de produse pentru care clienții au vizitat magazinul F64 și au plasat comenzi: aparate foto DSLR, obiective, action cams și drone, telefoane
● De-a lungul weekendului de Black Friday, au fost înregistrate peste 13.000 de comenzi.

Parcursul foarte bun din acest weekend a fost prefațat de pregătirea și de experiența câștigată în octombrie prin Black Friday Pro, eveniment al reducerilor dedicat în special echipamentelor profesionale. Acum, după ultima campanie, F64 a reușit să proceseze deja 90% din comenzi, iar în următoarea săptămână toate produsele vor ajunge la clienți. Livrările au început încă de vineri, iar cumpărătorii din București au putut alege să comande și să ridice produsele direct de la sediul magazinului. Următorul pas va fi campania de 1 Decembrie, dar urmează și o mulțime de alte surprize până la finalul anului.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.