• S-au vândut 23.407 produse, printre care 4.212 aparate, 3.093 obiective, 3.954 carduri de memorie, 912 telefoane și 1.646 genţi foto;
• Au fost 11.500 de comenzi, valoarea totală atingând 16,5 milioane de lei;
• De pe mobil, traficul a fost de 30%, iar conversiile au atins 10%;
• 30,5% din cumpărători au ales să plătească cu cardul și 55% au comandat online.
F64, cel mai mare magazin foto-video din Europa de Sud-Est a vândut, de-a lungul unui weekend dedicat campaniei de Black Friday 2015, produse în valoare de peste 16,5 milioane de lei, din 11.500 comenzi.
„Am ajuns la o nouă ediţie de Black Friday şi suntem foarte încântaţi să vedem câtă pasiune există pentru fotografie. Un astfel de eveniment este un moment foarte bun pentru a negocia cu partenerii noștri cele mai bune preţuri pentru clienți şi pentru a le înlesni accesul la echipamente incredibile. Ne bucurăm, totodată, că am reuşit să ne atingem ţintele propuse pentru acest an şi că am ajuns în acest punct prin muncă şi având în F64 o echipă dedicată şi pasionată“, a declarat Marian Alecsiu, cofondator F64.
Clienții F64 pasionaţi de fotografie s-au arătat foarte interesaţi de modelul Canon70D, însă cel mai scump produs vândut a fost un obiectiv foto de la Nikon, în valoare de 19.999 de lei.
Site-ul F64 a fost vizitat, în total, de 230.000 de utilizatori, numărul sesiunilor ridicându-se la 400.000. Cea mai aglomerată perioadă a fost în noaptea de 19 spre 20 noiembrie, între orele 00:00 şi 02:00, iar vârful de trafic a fost atins chiar la miezul nopţii, când s-a lansat campania, 9.000 de utilizatori intrând simultan pe site-ul F64.
Cei care au preferat să meargă în magazinul din Bd. Unirii nr. 45 au fost întâmpinaţi cu ciocolată, gumă de mestecat şi energizante, pentru a face faţă cu brio unuia dintre cele mai solicitante evenimente din an.