peste 20.000 de participanţi la trainingurile companiei
În 2008, AchieveGlobal îşi propune o creştere de 20%, până la o cifră de afaceri de 1,7 milioane euro
AchieveGlobal România, divizie a holdingului United Business Development (UBD) şi unul dintre liderii pe piaţa autohtonă de training, aniversează zece ani de prezenţă pe piaţa românească. În acest interval, AchieveGlobal România a deservit prin programele sale de training şi consultanţă peste 65 de companii de top însumând participarea a peste 20.000 de angajaţi. La ora actuală, piaţa serviciilor de traning înregistrează un trend ascendent în România. Potrivit datelor furnizate de reprezentanţii companiei, la creşterea acestei pieţe a contribuit şi activitatea diviziei AchieveGlobal România, prin soluţiile de dezvoltare a capitalului uman pentru companiile din România.
Compania îşi propune ca, anul viitor, veniturile diviziei specializate în oferirea de soluţii integrate de training şi consultanţă, AchieveGlobal, să crească cu 20% comparativ cu 2007, până la o cifră de afaceri de 1.7 milioane euro.
În ceea ce priveşte întregul grup UBD, pentru 2008 se aşteaptă, de asemenea, o creştere a cifrei de afaceri de până la 2.2 milioane de euro, prin dezvolatrea, alături de AchieveGlobal, a diviziilor Kepner+Tregoe şi 4HR..
Odată cu aniversarea a zece ani de activitate pe piaţa autohtonă, AchieveGlobal şi-a consolidat poziţia pe piaţa din România prin introducerea unor noi ediţii ale programelor PSS (Tehnici profesionale în vânzări) şi PSN (Tehnici profesionale de negociere) care au influenţat pozitiv piaţa serviciilor de acest gen la nivel internaţional. Prin Tehnici profesionale în vânzări (PSS) şi Tehnici profesionale de negociere (PSN), AchieveGlobal şi-a actualizat portofoliul trainingurilor de vânzări cu noi ediţii ale unor programe care până la acest moment au înregistrat cota maximă de vânzări în România. Actualizarea portofoliului de traininguri constă în suplinirea programelor de vânzări cu rezultatele din cercetarea recentă a celor mai bune practici în domeniu.
„Dorim să oferim clienţilor din România cele mai noi şi mai eficiente concepte şi soluţii de training existente deja la nivel mondial. Pentru a realiza această misiune importantă pentru AchieveGlobal, vom continua să preluăm conceptele lansate deja pe pieţele competitive. De asemenea, vom îmbunătăţi procesele de implementare a soluţiilor de training şi consultanţă agreate de către clienţii noştri. În anul 2006 am înregistrat o cifră de afaceri de 1.1 milioane euro, iar pentru 2007 estimăm că aceasta va ajunge la 1,4 milioane euro, cu 27% mai mult decât în anul precedent”, a declarat Diana Rosetka, Business Unit Manager AchieveGlobal.
Pentru următorii ani, AchieveGlobal România îşi propune să îşi extindă portofoliul de clienţi la nivel naţional prin dezvoltarea de parteneriate strategice cu companii locale cu o arie extinsă de activitate în România. „Dezvoltarea portofoliului de clienţi către companiile locale va conduce la creşterea semnificativă a forţei AchieveGlobal de implementare a conceptelor internaţionale de training pe piaţa românească”, a precizat Diana Rosetka, Business Unit Manager AchieveGlobal.
{mosloadposition user10}