Sfârșitul lunii februarie a marcat finalul unui an în care agenția de comunicare digitală și eCRM Interactions a furnizat către Telekom România peste 50 de proiecte distincte, din zone extrem de variate: dezvoltare de software și aplicații, mentenanță de asset-uri digitale, creație de concepte de comunicare, dezvoltare de materiale pentru campanii, strategie etc.
Printre proiectele derulate se numără campania de Paște din 2015, configuratorul online MagentaOne, campania de promovare a livestreaming-ului pentru concertul Robbie Wiliams, campaniile de Black Friday pentru brandurile Germanos.ro și ClickShop.ro, campanii de e-mail marketing, tutoriale video pentru serviciile și produsele Telekom, precum și dezvoltare tehnică de platforme online precum Localhub Info Pages.
“Să lucrăm alături de Telekom înseamnă să punem în mișcare toate rotițele echipei. Este un cont care ne oferă un mix unic de proiecte care stimulează, provoacă și solicită în egală măsură creativii, tehnicii, precum și oamenii de strategie sau management de proiect.”, a declarat Adrian Alexandrescu Managing Director Interactions.
“Apreciem în colaborarea cu Interactions faptul că proiectele sunt livrate întotdeauna la timp, precum și constanța strategică și creativă.” – Alina Cazacu Senior, Manager Non-Core E-business Telekom
“Am remarcat în toate proiectele derulate împreună cu Interactions angajamentul pentru deadline-uri, pprecum și flexibilitatea în abordarea proiectelor.” – Valentin Sulfideanu, eBusiness Senior Manager Telekom
“Dezvoltatorii Interactions au dat dovadă în acest an de expertiză tehnică și usurință de adaptare la complexitatea considerabilă a mediului tehnic Telekom” mai spune Bogdan Jelescu, eDelivery Manager
Câteva cifre din colaborarea Telekom – Interactions din ultimele 12 luni:
Creștere cu ~20% a bazelor de date de consumatori către care sunt expediate comunicări periodice;
· ~9km de proiecte de design create -> desigur, depinde câți cm consideri că are un banner 🙂
· 18 Gb de e-mailuri;
· 1 an de magenta si nu roz.