20.000 lei, cea mai mare comandă plasată pe Quickmobile.ro, achitată integral cu cardul
Quickmobile, cel mai mare specialist în tehnologie din România, a vândut, la ediţia de anul acesta a Black Friday, gadget-uri, dispozitive mobile şi accesorii în valoare de 6 milioane lei. Întregul stoc pregătit de tech retailer în intervalul 18 – 20 noiembrie a fost redus cu până la 90% şi a atras peste 500.000 de vizitatori unici pe Quickmobile.ro şi QuickmobileShop.com.
Potrivit datelor companiei, peste 65% din totalul vizitatorilor care au accesat platformele Quickmobile au facut-o de pe dispozitive mobile. În ceea ce priveşte comanda medie de BlackFriday, aceasta s-a ridicat la 600 lei, faţă de 1.000 lei, comanda medie zilnică, având în vedere reducerile consistente aplicate.
“Am avut parte de un Black Friday fantastic. Ne-am atins toate obiectivele, iar din punct de vedere tehnic nu am avut nicio sincopă. Investiţiile în pregătirea tehnică a platformelor au dat rezultate. Drept urmare, nu cred că greşim dacă spunem că am fost printre puţinele magazine online care se pot lăuda că au fost live pe toată durata Black Friday. O altă satisfacţie este numărul foarte mare al vizitatorilor unici pe care i-am atras, majoritatea de pe mobile. Avem clienţi quick şi smart, care apreciază viteza şi eficienţa”, declară Tudor Ţiboc, General Manager Quickmobile.
În topul produselor achiziţionate s-au aflat smartphone-urile iPhone 6S, Samsung Galaxy S7 şi smartwach-urile Apple Watch.
„Ne-a impresionat şi numărul foarte mare de folii de protecţie din sticlă şi huse vândute, lucru care ne arată că clienţii nu achiziţionează doar produsele premium, ci au grijă să le şi accesorizeze corespunzător”, adaugă General Manager-ul Quickmobile.
Potrivit acestuia, comanda cu cea mai mare valoare plasată anul acesta de Black Friday s-a ridicat la peste 20.000 lei, pentru o dronă de ultimă generaţie şi un MacBook.
În ceea ce priveşte modalitatăţile de plată alese de clienţii Quickmobile, peste 25% dintre comenzi au fost achitate online, cu cardul, fapt care arată, încă o dată, încrederea de care se bucură serviciile companiei. Din totalul tranzacţiilor online realizate, doar 1% au fost în rate.