CEL.ro, cel mai mare magazine online de electro-IT cu capital integral romanesc, a organizat in perioada 20-22 noiembrie campania de reduceri Black Friday.
In cadrul campaniei CEL.ro a comercializat produse de aproximativ 6 milioane EUR, respectiv un volum de aproximativ 33.000 de comenzi, dintre care 20% au fost inregistrate de pe dispozitive mobile.
Peste 2 milioane de vizite au fost inregistrate in aceasta perioada pe site, media unei vizite pe site fiind de 4’28”. Recordul de trafic a fost inregistrat la ora vineri 20 noiembrie la ora 00:20, cand s-au depasit 30.000 de vizitatori unici in acelasi moment pe site.
In perioada de Black Friday s-au vandut aproximativ 4.000 de televizoare, 5.000 de telefoane si peste 7.000 de electrocasnice, In acelasi timp, peste 100.000 de email-uri au circulat inspre si dinspre CEL.ro.
Cele mai comercializate brand-uri in perioada campaniei pe site-ul CEL.ro au fost Samsung, Philips si LG.
CEL.ro este cel mai mare magazin online cu capital integral romanesc, care activeaza pe piata din Romania din anul 2004. Cu un portofoliu de peste 100.000 de produse si aproape un million de comenzi procesate pana in prezent, CEL.ro reprezinta un segment important al comertului online romanesc.