Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BIGGER Group semneaza primul spot APLAST

BIGGER Group a lansat noul spot al APLAST, cel mai important producător de tâmplărie PVC din România. Producţia TV marchează debutul campaniei de imagine şi va fi susţinut de campanii radio, internet, OOH şi în presa scrisă.

Spotul vorbeşte despre libertate, despre interacţiunea dinte oameni şi lucrurile frumoase ale vieţii… despre fereastra care închide o problemă şi deschide o lume. Sloganul “Imposibilul Posibil”, este de fapt, un prim pas în procesul de repoziţionare a brandului Aplast şi, în acelaşi timp, o asumare a poziţiei de lider de piaţă. “Cea mai bună izolare, cea mai tare izolaţie… Când am pornit campania pentru Aplast, cam aşa începea sau se termina fiecare spot care încerca să promoveze fereastra X, termopanu’ Y sau profilu’ Z. Atunci a venit replica… ”Cine vrea sa fie izolat?“ şi, ajutaţi de această “întrebare existenţială”, am inceput să vedem fereastra ca pe o … “poartă” şi nu ca pe o barieră. O fereastră trebuie mai mult să deschidă decât să închidă. Cam asta este ideea întregii campanii APLAST: cum că oamenii nu sunt doar nişte detinuţi forţaţi să trăiască izolaţi în celula lor cu vedere la Sud. Oamenii au nevoie de deschidere, de spaţiu, de acel sentiment de “neînchis” undeva. Va urma…”, au declarat Andrei Gurău, Senior Copywriter şi Cătălin Burcea Senior Art Director BIGGER Group.

„Conceptul creativ dezvoltat de BIGGER Group a venit natural şi firesc peste strategia de produs a companiei. Mesajul campaniei “Închidem problema ca să deschidem lumea” transmite în mod direct şi concret calităţile ferestrelor APLAST. Izolăm „efectul de seră” şi lăsăm lumina să intre ăn casă … izolam frigul şi aerisim încăperea în acelaşi timp … păstrăm ce este bun şi închidem ce este rău.”

Echipa care a contribuit la realizarea spotului a fost formată din:
APLAST: Ciprian Cherciu, P.R. & Marketing Manager APLAST;
BIGGER Group: Ştefan Voloacă – Creative Director, Andrei Gurău – Copywriter, Cătălin Burcea – Art Director, Răzvan Mihai – Creative Strategy Director, Bogdan Borăscu – Strategic Planner, Anca Preduş – Brand Communication Manager, Ioana Căbuz – Brand Communication Executive, Roxana Crăciun – Media Manager, Mihaela Enache şi Costinel Bontea – Media Planner şi Mihai Stănescu – Producător audio video.

Multimedia Est (casa de producţie): Richard Reens – regizor.
Compania APLAST, înfiinţată în anul 2000, a devenit în cei 8 ani de existenţă unul dintre cei mai importanţi producători de tâmplărie PVC din România. Reţeaua naţională de distribuţie APLAST este formată din 200 de magazine. Compania a avut în anul 2007 o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro şi estimează pentru anul 2008 o cifră de afaceri de 35 de milioane de euro. APLAST are un capital social de 5.000.000 RON şi numără aproximativ 700 de angajati.

Bucuresti, 13.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.