Bigger Group a înregistrat în anul 2007 o cifră de afaceri de 14,8 milioane de euro. Această cifră reprezintă o creştere de peste 160% faţă de anul precedent, depăşind estimarea de 11,7 milioane euro făcută la începutul anului trecut.
Creşterea atât de importantă din acest an se datorează atât unei strategii de dezvoltare pe orizontală cât şi pe verticală – câştigarea unui număr mare de clienţi, înfiinţarea unor noi divizii şi servicii în cadrul grupului, precum şi maturizarea unor business-uri lansate în 2006, cum ar fi creaţia publicitară.
Anul 2007 a însemnat pentru companie un an cu multe schimbări. Trecând printr-un proces de rebranding, a devenit din Starlink Group, Bigger Group şi s-a constituit într-o companie independentă, ieşind de sub umbrela Leo Burnett şi Publicis. Acest rebranding a venit ca o consecinţă a evoluţiei peste aşteptări a companiei, care, începând cu 2007, oferă şi servicii de Communication Planning, PR, BTL şi Productie Publicitară şi AV.
De asemenea, în cursul anului trecut, au fost puse bazele unui nou departament de Brand Development Strategy care asigură servicii de dezvoltare de brand, în funcţie de contextul pieţei şi de nevoile clienţilor.
Ca urmare a unei politici de new business foarte active, Bigger Group a câştigat anul trecut un număr important de clienţi: Adevărul Holding, Agroli Group, Ascendis Consulting, Bere Mureş, Brenac, CitiFinancial, Dom Perignon, Hennessy, Lemarco, Metropolis Residence, Peter Murray şi Teknosa.
„Anul 2007 a fost un an al creşterilor şi realizărilor pentru Bigger Group. Suntem foarte mulţumiţi de ce am realizat. Am muncit mult, cu entuziasm, inspiraţie, dar şi puţină inconştienţă şi nebunie. Am reuşit să câştigăm premii importante la prima noastră participare în festivaluri de publicitate de referinţă, precum Ad’OR, Golden Drum sau
Red Apple. Dacă la începutul anului aveam 35 de persoane angajate, în prezent sunt peste 85 de profesionişti capabili să ofere clienţilor noştri soluţii eficiente de comunicare integrată. Pentru 2008, estimăm o cifră de afaceri de 20,7 milioane de euro, o creştere de 40% faţă de 2007. Anul acesta ne propunem consolidarea diviziilor deja lansate şi legitimarea acestora ca autorităţi pe segmentele profesionale pe care activează.” a declarat Marcel Străuţ, Director General Bigger Group.
Bigger Group este un grup de companii care oferă servicii de comunicare integrată. Grupul de companii Bigger există pe piaţa din România încă din 2003, când s-a constituit ca Starlink. În prezent, companiile care fac parte din grup sunt: Bigger Media, Bigger Creative, Bigger Events. Pe lângă aceste companii, Bigger Group mai deţine şi diviziile Bigger PR, Bigger Production şi Bigger BTL.
Echipa Bigger Group cuprinde peste 85 de profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, BTL şi PR.
Portofoliul de clienţi ai Bigger Group a adus companiei o largă expertiză într-o gamă variată de domenii: bancar, proiecte rezidenţiale, retail tehnologic, industria farmaceutică, food & drinks, produse agro-alimentare, centre comerciale, branduri de lux – produse vestimentare, companii de training şi consultanţă, organizaţii
non-guvernamentale.
{mosloadposition user10}