Bigger – Big Ideas Group asigură servicii de comunicare pentru Grupul Financiar Carpatica. Bigger Group a participat la pitch-ul desfăşurat în luna martie alături de alte 6 agenţii, fiind aleasă câştigătoare.
„Pentru Grupul Financiar Carpatica este foarte importantă comunicarea cu mass media şi conturarea unei imagini coerente care să releve eforturile băncii în asigurarea unei calităţi ridicate a produselor şi serviciilor, precum şi orientarea către client. Vom avea o colaborare de succes cu Bigger Group, pentru că avem încredere în competenţa şi experienţa agenţiei, dovedite şi prin propunerile prezentate.” a declarat Nicolaie Hoanta, Director General, Banca Comercială Carpatica. „Ne bucurăm că un Grup Financiar important cum este Carpatica a ales să încredinţeze agenţiei noastre responsabilitatea de a consolida imaginea pozitivă şi de a susţine o bună colaborare cu media de specialitate. Consultanţii noştri s-au ridicat la nivelul aşteptărilor clientului şi au câştigat acest pitch venind cu propuneri eficiente şi demonstrând că au înţeles nevoile acestuia.” declară Marcel Străuţ, Director General Bigger Group.
În scopul asigurării unor servicii financiare complexe în condiţii de maximă eficienţă şi operativitate, Carpatica şi-a consolidat un grup financiar puternic. Banca Comercială Carpatica reprezintă piesa centrală a Grupului Financiar Carpatica, alături de SSIF Carpatica Invest SA, societate de servicii de investiţii financiare, SC Carpatica Asig SA, societate care dispune de un portofoliu complex de asigurări generale şi de viaţă, SC RomTicket SA, furnizor de servicii în domeniul tichetelor de masă, Carpatica Life, broker de pensii private şi SAI Carpatica Asset Management SA, societate de administrarea a fondurilor de investiţii. Grupul Financiar Carpatica pune la dispoziţia clienţilor produse integrate diversificate, fapt care necesită competenţă în diverse domenii, printre care cel al pieţei de capital şi al asigurărilor sunt cele mai importante.
Banca Comercială Carpatica este o instituţie financiară cu capital majoritar românesc ale cărei acţiuni sunt listate la categoria I a BVB. Clientul reprezintă pentru Carpatica partenerul său egal de afaceri. Banca Comercială Carpatica are în prezent o reţea de 243 unităţi teritoriale (ceea ce îi conferă poziţia a VII-a în sistemul bancar românesc din acest punct de vedere), 224 de bancomate şi 33 de automate de schimb valutar.
{mosloadposition user10}