Agentia BiG Media Relatii Publice va incheia anul 2009 cu o crestere cu 110% a cifrei de afaceri fata de anul precedent, ca urmare a diversificarii serviciilor de comunicare pentru IMM-uri. Potrivit indicilor financiari, la jumatatea anului, agentia a depasit cifra de afaceri din 2008 iar in a doua parte a anului estimeaza o evolutie similara. BiG Media Relatii Publice isi consolideaza astfel pozitia pe piata ca agentie care ofera servicii de comunicare strategica pentru IMM, misiune asumata inca de la momentul infiintarii sale, in urma cu 5 ani.
Anul 2009 este al treilea an de crestere consecutiva pentru BiG Media Relatii Publice, dupa inregistrarea unor rezultate de +109% in 2008 si de +280% in 2007. Rezultatele foarte bune in raport cu trendul pietei de comunicare s-au datorat in primul rand folosirii unor mijloace de comunicare flexibile, care s-au adaptat bugetelor de promovare reduse ale companiilor mici si mijlocii. Proiectele de consultanta politica furnizata partidelor pe parcursul celor doua campanii electorale din acest an sunt o alta componenta importanta a cresterii cifrei de afaceri din acest an.
“In 2009 am asistat la o reticenta foarte mare a companiilor mici si mijlocii de a continua sa aloce resurse financiare pentru proiecte de comunicare. Agentia a renegociat cu toti clientii sai proiectele de promovare si a propus noi proiecte, adaptate situatiei economice prezente. Acest lucru ne-a permis sa pastram clientii traditionali si sa atragem noi clienti care doresc sa investeasca in promovare, bugete mici dar pe termen lung” a declarat Bianca Preda, managing partner in cadrul Big Media Relatii Publice.
In 2009 BiG Media a castigat noi clienti din sectorul de business si ONG printre care se numara Patronatul Farmacistilor din Romania, MGT Educational, EVG, Nicoro Trading si Electromagnetica Business Park.
Pentru 2010 BiG Media Relatii Publice mizeaza pe inceperea unor proiecte ample de comunicare derulate in parteneriat cu institutii publice si finantate din fonduri europene si pe implementarea unei platforme de comunicare proprii care va permite largirea portofoliului de servicii.
“Asistam la o reasezare a pietei de comunicare, fapt care actioneaza in interesul clientilor nostri. Solutiile creative si putin costisitoare sunt cele care vor sustine agentiile in perioada urmatoare. Pentru 2010, Big Media intentioneaza sa lanseze un nou concept de training, bazat pe o interfata virtuala” a declarat Gabriel Ferugean, Director de training in cadrul Big Media Relatii Publice.
{mosloadposition user10}