primind calitatea de „Furnizor al Casei Majestatii Sale Regelui Mihai I”
Ieri, in cadrul unei ceremonii oficiale ce s-a desfasurat la Palatul Elisabeta, Majestatea Sa Regele Mihai I al Romaniei a acordat calitatea de „Furnizor al Casei Majestatii Sale Regelui Mihai I” producatorului de ape minerale Biborteni. Alaturi de Majestatea Sa Regele, la decernare au participat Majestatea Sa Regina Ana a Romaniei si Altetele Lor Regale Principesa Margareta a Romaniei si Principele Radu al Romaniei, onoarea primirii distinctiei pentru Biborteni i-a revenit brand manager-ului Biborteni, Madalin Simion.
Cu o traditie de sute de ani, apa minerala Biborteni a fost pretuita ca o bogatie a pamantului inca din secolul al XIX-lea. Atunci cand lumea buna devenise preocupată de sănătate, iar apele minerale din Transilvania au inceput sa fie cautate de nobilimea din Europa, Biborteniul devenea un centru de tratament care se bucura de aceeasi faima ca celebrele statiuni Baden Baden, Vichy şi Karolvy Vary, iar curtea de la Viena numea apa minerala de la Biborţeni drept "un izvor dătător de viaţă".
Astazi Biborteni se intoarce in lumea aristocratiei, primind calitatea de Furnizor al Casei Majestatii Sale Regelui Mihai I.Timp de un an de zile apa minerala si sucurile Biborteni au fost prezente la masa Majestatii Sale Regele, trecand cu succes probele necesare primirii titlului de furnizor. Conferirea acestei calitati vine ca o confirmare a aprecierii produselor Biborteni de catre Casa Majestatii Sale Regelui Mihai I.
Eforturile de a veni permanent in intampinarea nevoilor consumatorilor si strategia de dezvoltare sustinuta sunt elementele care au determinat acest succes. In urma cu 2 ani, s-a diversificat portofoliul de produse, lansand apa minerala Biborteni cu trei nivele de carbonatare: Forte, Echilibrata si Lejera.
Pe segmentul de pret value for money Biborteni a lansat apa minerala Valea Brazilor, imbuteliata la PET de 2l, urmand o inovatie: bautura racoritare Limo, o limonada gata preparata din apa minerala Biborteni decarbogazificata partial, suc si pulpa de lamaie. Acest produs a avut si cea mai mare ascensiune in vanzari, luand un avans de 60% fata de anul precedent.
Cifra de afaceri pentru anul 2007 a companiei Biborteni SRL a fost de 9 mil EUR, fiind estimata pentru acest an la 11,7 mil EUR, in crestere cu 30%. Obiectivul pentru anul 2009 este castigarea a doua procente din cota de piata, in prezent Biborteni realizand 5% cota de piata.
{mosloadposition user10}