Diesel anunţă cu încântare că Beyoncé, cântăreaţă iconică şi compozitoare, a purtat al doilea look Diesel gândit special pentru ea, în cadrul show-ului din Vancouver, pe 11 septembrie, în timpul turneului său mondial, Renaissance.
Look-ul a fost compus dintr-un body din denim solarizat, cu pantaloni-cizmă integraţi şi mănuşi asortate, toate încrustate cu cristale, şi o haină din organza imprimată trompe l’oeil imitând denimul solarizat, cu folie argintie şi acoperită, de asemenea, cu cristale.
Inspiraţia pentru acest look a fost luată direct de la un tratament denim solarizat şi printul trompe l’oeil semnătură a directorului creativ Glenn Martens.
Diesel a asigurat, de asemenea, ţinute din colecţia de podium şi ready to wear primăvară-vară 2023 pentru fiica lui Beyoncé, Blue Ivy şi pentru toţi dansatorii, pentru un efect show-stopping.
DESPRE DIESEL:
Diesel este o companie de lifestyle inovativă, internaţională, fondată de Renzo Rosso în 1978. Avându-şi rădăcinile în măiestria denimului şi evoluând la a fi un lider în premium fashion, Diesel reprezintă acum cu adevărat o alternativă la piaţa de lux consacrată.
Colecţiile brandului includ apparel, accesorii şi o gamă largă de colaborări de lifestyle: de la parfumuri, ceasuri şi bijuterii, la design interior şi proiecte imobiliare cu Diesel Living.
Descoperirea, susţinerea şi stimularea creativităţii sunt parte din AND-ul Diesel şi al companiei-mamă OTB, grupul internaţional de modă şi lux ce alimentează o varietate de branduri şi companii iconice globale.