BestKids, unul din cele mai mari magazine online de jucării, jocuri și articole pentru copii din România, a inaugurat în acest weekend primul magazin fizic. Acesta își așteaptă cu ușile deschise clienții în Cluj. Evenimentul și extinderea în offline completează succesul susținut pe care compania l-a avut în ultimii 10 ani. Astfel, BestKids vine mai aproape de copii și părinți prin deschiderea primului punct de vanzare offline.
„Deschiderea unui magazin offline a venit pe de o parte ca o provocare, iar pe de altă parte ca o completare și extindere a ceea ce am construit 10 ani în online. Prin magazinul BestKids încercăm să oferim clienților noștri suport și consultanță pentru alegerea celor mai bune produse de pe piață. Interacțiunea cu clienții este cel mai important aspect și ne dorim ca prin deschiderea magazinelor BestKids să reușim să fim mai aproape de aceștia. Este modul de a le cunoaște dorințele și interesele în materie de produse pentru copii“, a declarat George Șerban, director general BestKids.
Magazinul va fi în sine ca un loc imens de joacă, unde vor putea fi testate, dar și cumpărate jucăriile care până acum erau disponibile doar online. Noul magazin BestKids vine în completarea platformei online și își propune să ofere clienților suport si consultanță pentru alegerea celor mai bune produse de pe piață. La noua locație BestKids, clienții vor avea posibilitatea de a comanda direct de pe site produsele care nu sunt disponibile în stocul magazinului fizic, prin intermediul unor ecrane tactile amplasate în showroom.
Investiție în magazinul offline
Pregătirile pentru deschiderea magazinului au început încă de anul trecut, investiția fiind în valoare de peste 50.000 de euro. Prin concept și facilități, BestKids își propune să ofere clienților săi servicii de calitate, consultanță în alegerea celor mai bune produse și o îmbinare între online și offline, folosind tehnologia pentru a comanda de pe site orice produs, care pot fi ridicat din magazin sau returnat, în cazul în care nu corespunde cu așteptările.
Perioada mai – iunie este dedicată vânzării jucăriilor de exterior, tricicletelor, bicicletelor, dar și scaunelor auto, 1 iunie fiind o zi îndrăgită și așteptată atât de copii, cât și de părinți. Anul acesta este zi liberă, astfel că este estimată o creștere a interesului pentru jucăriile de exterior, care pot fi utilizate în plimbările prin parc, la iarbă verde sau la ștrand și pentru jucăriile de mici dimensiuni, care pot fi făcute cadou.
„Magazinul vine și ca o nevoie firească pentru clienții noștri. Ne așteptăm la o creștere a vânzărilor în special pentru produsele care sunt mai dificil de cumpărat online – produse pentru care contează calitatea materialului, sistemul de funcționare, confortul – ne referim aici la cărucioare sau scaune auto, unde contează foarte mult ca produsul să fie văzut și atins“, a adăugat George Șerban.
Noul magazin BestKids va fi un loc propice și pentru organizarea diverselor evenimente pentru copii, ateliere practice și activități dedicate copiilor în momentele cele mai frumoase din an.