Anul 2022 a început favorabil pentru candidați, pe fondul nevoii acute de specialiști în numeroase domenii. În loc să-și maximizeze aceste șanse și să atragă oferte de muncă potrivite, doar 33% dintre candidați aleg să își mențină CV-ul actualizat, după cum arată un sondaj recent BestJobs. Tocmai de aceea, în perioada mai-iulie, BestJobs a inițiat campania „Donează cu CV-ul tău”, prin care a încurajat candidații să își țină profilul la zi, dar și să contribuie în societate.
Peste 20.000 dintre cei care și-au actualizat profilul profesional în această perioadă au ales să susțină cele trei proiecte educaționale din campania „Donează cu CV-ul tău”. 85% dintre aceștia au bifat în profilul lor posibilitatea de a apărea în căutările angajatorilor ca disponibili pentru a fi contactați.
„Actualizarea CV-ului cu regularitate devine un «must» pentru candidații care sunt în căutare de noi oportunități profesionale și vor să fie ușor de găsit de angajatori. Prin campania «Donează cu CV-ul tău», BestJobs și-a propus să determine candidații să fie proactivi și să își țină profilul la zi, dar și să facă o faptă bună, sprijinind proiecte cu impact în societate. Ne bucură faptul că acest demers a deschis apetitul candidaților de a se expune la ce oferă piața muncii și de a face o schimbare în bine în comunitate”, spune Ana Vișian, Marketing Manager BestJobs.
Perioada campaniei a coincis și cu activitatea intensă a angajatorilor, aceștia efectuând 215.000 de contactări în intervalul mai-iulie. Cele mai multe oferte de angajare au fost făcute pentru poziții din domeniul Vânzări, pentru reprezentanți, agenți, consultanți sau consilieri vânzări. Au fost făcute oferte de angajare și pentru roluri din Contabilitate, precum contabil, economist și analist financiar, din Management și de asemenea IT (programator și dezvoltator software).
Campania „Donează cu CV-ul tău”, inițiată de BestJobs, a contribuit la susținerea a trei proiecte de educație și a determinat candidații să își țină profilul profesional actualizat
În cadrul campaniei, candidații români au fost încurajați să își actualizeze CV-ul, pentru a avea mai multe șanse să își găsească un loc de muncă, iar platforma a donat în schimb o sumă de bani pentru o cauză dintre cele trei susținute, la alegerea candidatului. 41% dintre românii care și-au actualizat CV-ul au ales proiectul de educație „Creștem Viitor”, prin care Școala de Valori ajută 30 de copii din familii cu situații financiare precare să se pregătească și să reușească la examenul de Bacalaureat, în timp ce 28% au sprijinit proiectul „Primul meu CV”, un program de pregătire dedicat elevilor de clasa a XII-a din mediul rural, iar 11% „Superheroyi de Ucraina”, un hub de suport și activități didactice dedicat copiilor ucraineni refugiați, ambele dezvoltate de Asociația pentru Responsabilitate Socială „Plan B”.