Interviu in exclusivitate – Cristi Gireada, General Manager Bestevent
1. Cu cate companii ati lucrat pana acum pentru petrecerile de Craciun?
Am avut bucuria sa implementam din 2005 in fiecare an concepte pentru foarte multe petreceri corporate. Cateva zeci poate in fiecare an… Am lucrat direct cu clientul final sau cu agentia de PR/Publicitate a clientului. Au fost petreceri pentru 40-50 de angajati dar si provocari de ordinul sutelor. Am avut si petreceri de 1600 persoane.
2. Care e diferenta intre clientii mici si cei mari?
Pentru companiile cu mai putini angajati gasim o locatie mai mica, eventual un Club unde de cele mai multe ori ne ocupam de partea de entertainment. Configuram in functie de gusturile clientului programul artistic, dezvoltam tematica aleasa, alegem elementele de decor potrivite si implementam-coordonam intregul eveniment. Evenimentele pentru clientii mari implica resurse multiple si o mai mare mobilizare de forte. Noi suntem organizati in doua departamente: la birou lucreaza oamenii care coordoneaza si consiliaza clientii iar la depozit avem echipa care implementeaza si da viata ideilor schitate de prima echipa. Pentru productiile mari turam toate motoarele astfel incat sa facem cea mai buna treaba.
3. Ce locatii prefera companiile pentru petrecerea de Craciun?
Avem mai multe variante de locatii. De exemplu noi avem onoarea de a fi parteneri cu Palatul Stirbey, cu Palatul Bragadiru sau cu Restaurantul Vatra Neamului, dar suntem in relatii foarte bune si cu Hotelurile si Ballroom-urile din Bucuresti si imprejurimi. Am implementat evenimente in cele mai frumoase locatii din Bucuresti si din tara. Cred ca am avut norocul sa avem clienti buni!
4. Ce avantaje oferiti clientilor comparativ cu alte firme de profil?
Suntem Simply the Best 🙂 Cred ca faptul ca avem multe echipamente face diferenta. In afara de partea tehnica – scena, sunet, lumini, ecrane – avem si logistica pentru evenimente: canapele, incalzitoare, ring de dans, mese samd. Noi suntem o agentie care, in afara de echipamente, face si impelementare de concept, avand o echipa cu multa experienta care consiliaza clientul si ii raspunde prompt de cate ori are nevoie.
5. Ce isi doresc companiile pentru petrecerea de Craciun de anul acesta?
Vor entertainment bun, vor atat trupe cunoscute, cat si trupe de coveruri, momente speciale de dans, magicieni, DJ, MC. Vor productii pe masura! Ne bucura foarte mult sa vedem atentia la detalii cand vine vorba de cum o sa arate scena. Am creat in locatii de evenimente productii asemanatoare cu cele de la Xfactor si Vocea Romaniei. E important sa oferi oamenilor o senzatie, un sentiment, o stare, in momentul in care intra la petrecerea companiei lor. La fel de important e sa fie cu adevarat impresionati de ce se intampla acolo. Incepem cu tematica si continuam cu momentele de entertainment, decorul, scena, luminile si toata experienta vizuala pe care ne straduim de fiecare data sa o facem cat mai spectaculoasa.
6. Care sunt cei mai ceruti artisti in acest an?
In luna decembrie avem confirmate pana acum evenimente cu Horia Brenciu, Jukebox, Loredana, Amadeus, Smiley si cu trupe de coveruri. De asemenea avem momente de dans cu Baletul Iuno si Wilmark Dancers.
7. Exista un trend nou in acest an legat de cerintele clientilor corporate?
Am observat ca toti clientii nostri isi doresc aminitiri frumoase pentru angajatii lor. Astfel, in afara de serviciul foto/video au ales si Photo Booth. Nu as putea spune ca e un trend nou insa incercam sa il facem cat mai atractiv si cat mai inventiv de fiecare data.