BestCall Sales & Marketing, compania furnizoare de servicii de call-center, a reusit sa-si dubleze cifra de afaceri si numarul de angajati pana la finalul trimestrului al treilea, in contextul unei piete aflate in continua dezvoltare, Romania situandu-se in prezent pe locul patru in topul celor mai mari piete de call center din lume. BestCall Sales & Marketing este specializata atat pe cereri de servicii externalizate de in-bound – customer service, customer care si product support, si outbound – promovare si vanzare produse sau servicii IT, imobiliare, asigurari, bancare B2B, cat si B2C, sondaje de opinie generice sau punctuale, setari intalniri, colectari date sau debite.
„BestCall Sales & Marketing a inregistrat la final de 2016 o crestere a cererilor de servicii de call center si implicit a numarului de angajati. Prin dezvoltarea proiectelor actuale si atingerea unor industrii diferite cu contracte de lunga durata, am reusit sa dublam cifra de afaceri a anului precedent. In principal, cererea de astfel de servicii a venit de la firme mici si mijlocii, care au inteles importanta activitatii de call center si o privesc acum ca pe un centru de profit si crestere. Cele mai solicitate servicii anul acesta au fost cele de generare de lead-uri, stabilire de intalniri, virtual assistant, a campaniile de SMS-uri, dar si cele de vanzare efectiva a produselor si a serviciilor prin telefon”, explica Viorel Gita, director general BestCall Sales & Marketing.
Pentru anul 2017, BestCall Sales & Marketing vizeaza o dezvoltare pe acelasi trend ascendent de crestere dubla a afacerii si deschiderea unor noi locuri de munca. Acest trend ascendent este sustinut, in primul rand, de o maturizare a pietei, atat din perspectiva cererii, cat si a ofertei. Se prefigureaza de asemenea din ce in ce mai multe cereri pe segmenul de servicii de inbound prin care se preiau apeluri telefonice pentru a raspunde la intrebarile clientilor despre produsele sau serviciile companiei. Prin acest serviciu se pot oferi informatii sau suport tehnic, dar, de asemenea, se pot prelua comenzi si efectua plati prin telefon, intr-un mod profesionist.
Competitia de pe piata si o usoara scadere in numarul de clienti a firmelor de pe plan local, a determinat companiile sa acorde o mai mare atentie fidelizarii comunicarii eficiente cu clientii, prin gestionarea unor interactiuni mixte cu acestia prin telefonie, e-mail, chat sau chiar aplicatii mobile, contribuind la dezvoltarea pietei de call center.
„Avantaje precum preluarea apelurilor rapid, cu durate mici de asteptare, rezolvari rapide ale solicitarilor cat si o comunicare proactiva, fac diferenta calitativa a serviciilor oferite de catre personalul nostru, cu ajutorul serviciilor Infoline, Preluare Comenzi, Customer Support, Up & Cross Selling si Virtual Assistant”, explica Loredana Stanescu, Executive Manager BestCall Sales & Marketing.
Resurse umane cu potential extraordinar
Romania se mentine o piata extrem de atractiva din punct de vedere al existentei talentelor si al unui nivel ridicat de pregatire al tinerilor. Este o piata tentanta si din punct de vedere al numarului de limbi straine cunoscute si vorbite la un nivel extrem de inalt de catre populatia activa, educatiei si gradului de profesionalizare ridicat. In acelasi timp, tinerii au foarte bine dezvoltate si abilitatile de interactiune cu clientii – un aspect esential atunci cand esti vocea unor companii sau branduri. Profilul angajatului include atat studentii cu specializare la filologie sau limbi straine, dar si cei de la Politehnica care opteaza pentru roluri de help desk sau suport tehnic.
Salariile din domeniu depind de mai multi factori, printre care si numarul de ore lucrate, dar si activitatea propriu zisa din segmentul call-centerului. Astfel, salariul pentru opt ore de munca se va incadra, in general, intre 1.000 lei si 1.500 de lei pentru cei fara experienta, cu sporuri si suplimente functie de respectarea indicatorilor de performanta. Daca, insa, in centrul respectiv se deruleaza si activitati de vanzari (cunoscute sub numele de outbound) la salariul de baza se pot adauga comisioane si bonusuri consistente care pot ajunge sa dubleze sau tripleze salariul.
„Din experienta noastra de peste 10 ani, angajatii prefera segmentul de customer support, in pofida celui de vanzari, unde desi castigurile sunt mai mari, si expunerea la unele atitudini negative din partea clientului este semnificativa. Studentii care se angajeaza in call-centere sunt predominant influentati in decizie de reputatia de angajator a call-centerului – echitate, tratament corect, conditii de lucru, conditii salariale. In cazul nostru cei mai numerosi sunt operatorii call center si desigur persoane de suport, middle management (supervizori) proportional cu numarul operatorilor. Echipa noastra este una tanara, entuziasta, cu elan de munca si mai ales cu ambitii spre o noua promovare”, adauga Loredana Stanescu.
In 2017, BestCall Sales & Marketing are in vedere cresterea fortei de munca cu peste 30%, prin intermediul platformelor dedicate anunturilor sau prin recomandarea interna.
BestCall Sales & Marketing ofera servicii de Call Center care vin in sprijinul clientilor sai cu solutii complete, profesionale, de promovare si vanzare produse si servicii, dar si de fidelizare a clientilor, in cadrul unei piete dinamice, aflata intr-o continua evolutie. Eforturile companiei se concentreaza atat spre fidelizarea clientilor deja existenti, cat si spre atragerea altora noi, care sa contribuie la completarea portofoliului afacerii si, in aceeasi masura, la sporirea profitului acesteia. Printre clientii sai se numara IMS Health, Sedona ALM, Neon Energy, Smart Bill, Ferratum Romania,etc. Mai multe infromatii puteti gasi pe www.bestcall.ro sau la telefon 0722.888.282.