Cele mai bune reclame ale anului 2006 isi asteapta juriul
Incepand cu 19 februarie, publicul larg este invitat sa faca parte din cel mai mare juriu al unui festival de publicitate. BestAds.ro sta la dispozitia iubitorilor de reclame pana pe 12 martie pentru a judeca creatiile anului 2006. Dupa etapa de nominalizari, incheiata pe 15 februarie, in care cei cu adevarat pasionati de publicitate au stat si au rememorat toate campaniile anului 2006, nu au mai ramas in cursa decat 22 de ad-uri si 6 campanii care se lupta pentru aprecierea comunitatii IQads.
Astfel, lupta pentru titlul de cel mai bun spot al anului 2006 se da intre Kandia – Topirea, MTV – Teava, Muzeul Taranului Roman – Forum si chat, Zaraza – Revista si Altex – Cuscrii. La categoria de print, sase lucrari au promovat pentru etapa de votare: Itsy-Bitsy – Apara inocenta copilului tau, MTV – Eminem, Playstation 2 – 3Deaths, Radio Guerrilla – Painea si proaspat premiatele la AdPrint, Mount Rushmore si Nasa, realizate pentru Maggi.
La cea mai dificila categorie, cea de spoturi radio, se vor lupta pentru victorie ADfel – Detergent, Ford Focus – Cum a fost in vacanta pe Transfagarasan, IQads – Love si doua spoturi Maggi – Churchill si Marylin. Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, NextCap, GMP, Mercury Promotions, McCann-Erickson si Headvertising au fiecare cate un brand nominalizat pentru cea mai buna campanie a anului 2006, respectiv Cosmote, Zaraza, Gabriel Resources Rosia Montana, Muzeul Taranului Roman, Vodafone si Orange. Pentru sectiunea coloana sonora, finalistele sunt Kandia – Topirea, Sibiu CCE 2007 – Fabrikultura, Ursus – Excelenta, Vodafone – Disco si The Town Square si Dorna – Pajistea, insa numai una dintre ele va trece de exigenta marelui juriu.
Dupa ce a monitorizat atent perioada nominalizarilor, Ana Militaru, redactor IQads, declara: “De ce ar conta o distinctie BestAds acordata de o multime de anonimi? Pentru ca, desi au un target precis, reclamele ne agaseaza pe toti, din toate partile. Cu totii avem dreptul sa ne dam cu parerea despre publicitate. Adevaratele premii le dau oamenii obisnuiti, cei care suporta supradifuzarea banalitatilor publicitare si pe care nu-i pot salva de la exasperare decat creatiile originale. Intrucat la BestAds Tu esti judecatorul, ai sansa sa-i salvezi pe publicitarii care te-au incantat anul trecut prin creatiile lor”.
{mosloadposition user10}