Contact Center Awards, singurul eveniment care premiaza excelenta din domeniul Contact Center si revista Contact Center Magazine anunta lansarea primei competitii adresate profesionistilor de Telesales din Romania.
Categoria Best Telesales Agent este o modalitate provocatoare, axata pe rezultate, care isi doreste sa puna in valoare aptitudinile de vanzare, buna organizare si dedicare intr-un domeniu complex si provocator, cum este vanzarea la telefon.
Cei care doresc sa-si demonstreze abilitatile de vanzare, vor avea ocazia sa faca acest lucru participand la Maratonul de Telesales organizat de catre Contact Center Magazine si Grupul Realitatea Catavencu.
Concursul se adreseaza consultantilor de Telesales care reprezinta un model pentru colegii din call center-ul in care lucreaza si care au in mod constant rezultate bune si foarte bune in vanzari.
Piata de Telesales din Romania este considerata traditionala, aplicand modele si tehnici de vanzare mai putin placute din punct de vedere al clientului. Aceasta competitie urmareste sa demoleze aceste mituri si sa aduca in prim plan profesionistii care stiu sa faca acest lucru cu etica, cu multa pasiune si orientare catre client, dar si catre rezultate.
Concursul se desfasoara pe parcursul a doua etape: completarea si trimiterea unei aplicatii scrise si participarea la Maratonul de Telesales. Mai multe detalii sunt disponibile pe www.contactcenterawards.ro.
Consultantii inscrisi in competitie vor fi invitati speciali in cadrul mesei rotunde “Telesales Factory – reality and controversy in the Romanian market”, moderata de Oana Radu, Learning & Development Manager, GE Money Romania. Masa rotunda va avea loc in cadrul Telesales Conference, din data de 27 octombrie, de la Institutul National de Statistica. Detalii despre conferinta pe site-ul www.conferinte.ro.
Pe baza rezultatelor finale si a aplicatiilor scrise primite, se va desemna castigatorul premiului. Aplicatiile scrise au rolul de a intregi din punct de vedere profesional imaginea celui mai bun Consultant de Telesales. Castigatorul acestei categorii va primi trofeul Best Telesales Agent si va fi anuntat prin intermediul unui comunicat de presa.
Companiile castigatoare ale primelor categorii Contact Center Awards sunt: Competence Call Center, Computer Generated Solutions, GE Money, Oracle, Raiffeisen, UPC si Vodafone Romania.
Contact Center Magazine, singura publicatie din Romania dedicata specialistilor din domeniile call center si customer care, este editata de Expo Media. Infiintata in 2004, compania ofera o gama variata de servicii in domeniile: marketing, research, media si new-media, consultanta customer service si organizare evenimente de business.
{mosloadposition user10}