Iata-ne ajunsi deja la cea de-a patra editie MID, la fel de entuziasti si avizi de informatie ca in 2009, cand abia faceam primii pasi. Au trecut patru ani – in tot acest timp, o lectie ne-a intrat bine in cap: oricat de multe ai sti, mai ai ceva de invatat. Mai ales intr-un domeniu precum marketingul direct: pe cat de incitant, pe atat de dinamic. Vrei sa faci marketing ca la carte? Atunci nu ezita sa inveti din experientele specialistilor. Arunca o privire retrospectiva peste sfaturile speakerilor din prima editie MID si adauga cateva retete de succes la bucataria ta de marketing.
John Griffiths, Spring Research
“I love DM! (Because I always knew what it cost me, and it makes me money). I loved PR because it was fun, it was free, and journalists love something unusual. Advertising worried me (because I never knew if it had worked and it was so expensive!)”
Barry Larson, Royal Mail Great Britain
“Our vision is to know the nation so well that customers come to us to create the communications the UK wants to receive. Going back to basics, doesn’t mean you can’t be innovative. To get the most from your marketing investment requires innovation and creative application of basic concepts like engagement, involvement and consumer choice.”
Leif Andersen, Anderson Farmer Publishing
“Nobody wants to read your copy. Everybody claims no need for nothing, so fuck your lousy stuff yourself!!! Still… Copy is king! If you want to dazzle your readers with you own good taste, then stay in your ivory tower and starve to death, lonely and at your own expense …“
Adela Rogojinaru, Facultatea de Litere, Universitatea Bucuresti
“Marketingul Direct Integrat este insuficient reglementat in momentul de fata si poate fi considerat ca fiind o strategie de manipulare a increderii publice, la limita acceptabilitatii morale.”
Octavian Badescu, Field Expert
“Targetarea in campaniile de dropmail este sursa cresterii ratelor de raspuns. Intelligent Geotargeted Dropmail maximizeaza eficienta prin acoperire selectiva, exclusiv a zonelor de interes vizate.”
Serban Goran, CRM Direct
“Oamenii cu mai multa educatie tind sa fie mai receptivi la direct marketing (51%). Dar tind sa NU RASPUNDA la mesaje. La fel cei din orasele cu peste 100k de locuitori: sunt mai receptivi la direct marketing, dar tind sa raspunda mai rar. “
Silviu Stefan, SODEXO Romania
“Campaniile efectuate prin inserarea de cupoane in plicurile cu tichete au aparut din nevoia de a oferi beneficiarilor ceva in plus, respectiv discounturi / promotii adresate in exclusivitate lor”.
Maia Novolan, Syscom Digital
“Unele studii arata ca cea mai importanta caracteristica a marketingului prin SMS este bidirectionalitatea. Eu cred ca ubicuitatea este cea mai importanta.“
Adrian Georgescu, White Image
“Cresterea frecventei de emailing conduce la o crestere cu peste 50% a ratei de dezabonare. Trimite-le oamenilor ceea ce asteapta sa primeasca … ceea ce este interesant pentru tine, nu este ceea ce isi doreste clientul tau mai nicodata. Daca intr-o zi nu ai stiri din categoria ceruta de el, mai bine, decat sa-i dai ceea ce crezi tu, nu ii dai nimic … altfel risti sa ii pierzi timul. Rezultatul va fi ca a doua, a treia oara, sa nu mai deschida mesajele trimise.“
Despre MID
Conferinta Internationala "Marketing in Direct" este singurul eveniment din Romania dedicat comunicarii directe locale si internationale. Astazi, este locul de intalnire al agentiilor cu oamenii de marketing si specialistii in comunicare directa.
MID ofera marketerilor idei si strategii cu aplicabilitate imediata si aduce un plus de valoare prin actiuni de marketing abordate din perspectiva Marketingului Direct. In acelasi timp, MID este o sursa de cunoastere, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, oferind participantilor continut real si informatii actuale. Cu fiecare editie, MID reuseste sa creeze o platforma din ce in ce mai complexa de informare si consultanta in domeniu.
Reusita acestei conferinte anuale de Marketing Direct se datoreaza in parte partenerilor: Continental Hotels, Lexus, Touch, Giotto, Transfer.ro, Listafirme.ro, Babylon Consult, Master events, Cult Research, dar si partenerilor media: BIZ, Media Image, Forbes, The Monney Channel, Ziare.com, Wall street, Imedia, Business 24, PR wave, Markmedia, 121.ro, Finzoom, Money.ro, Money Magazine, Brands for brands, Smark, si Agerpres, carora le multumim pentru ca ne-au fost alaturi.