Bergenbier lansează promoţia naţională pentru consumatori « Echipează-te pentru aventură » care se va desfăşura pe parcursul a 50 de zile. Astfel, până pe 3 noiembrie, consumatorii Bergenbier pot câştiga în fiecare zi a promoţiei câte 10.000 de multipack-uri a câte 6 cutii x 0.5 litri Bergenbier. Premiile mari sunt 50 de ATV-uri cu tracţiune 4×4, omologate, astfel că în fiecare zi a promoţiei un consumator va fi declarat câştigător. Promoţia naţională cuprinde canalele HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele), key accounts (supermarket, hypermarket) şi magazinele alimentare tradiţionale. Premiile pot fi revendicate de către consumatori până pe data de 17 noiembrie 2008.
Ambalajele participante la promoţie sunt sticlele de 0,5 litri şi ambalajele PET de 1 şi 2 litri. Pentru a putea câştiga premiile Bergenbier, consumatorul trimite prin SMS codul de 7 cifre care este înscris sub eticheta frontală a sticlei de 0,5 l sau tipărit sub capacul pet-ului de 1, respectiv 2 litri. El află printr-un sms primit imediat dacă a câştigat unul din cele 500.000 de multipack-uri de 6 cutii x 0,5 l Bergenbier sau dacă s-a înscris în cursa pentru câştigarea premiului cel mare!
Consumatorii Bergenbier descoperă campania « Echipează-te pentru aventură » şi premiile care pot fi câştigate prin intermediul celor mai cunoscute şi eficace canale de comunicare: spot TV, spot radio, testimoniale filmate cu câştigătorii, campanie de outdoor, materiale de semnalizare la raft, etc. Site-ul dedicat www.unatvpezi.ro, precum şi banner-e pe alte web site-uri vizitate de consumatorii Bergenbier completează mixul de marketing care promovează această campanie.
Numele în sine al promoţiei (Promoţia Naţională pentru Consumator) vine să confime o dată în plus că pentru Bergenbier, consumatorul se află pe primul loc.
Bergenbier este o bere de larg consum în topul preferinţelor românilor şi vine în întâmpinarea nevoilor tot mai sofisticate ale consumatorilor din România. În procesul de definire a strategiei de brand şi a pilonilor de comunicare, Bergenbier evaluează succesul de până acum atât din punct de vedere al rezultatului de vânzări cât şi al indicatorilor de performanţă a mărcii care reflectă atitudinea consumatorului faţă de marcă (notorietate, intenţia de consum, atractivitatea platformei de comunicare, marca favorită).
In funcţie de aceste rezultate se stabilesc direcţii care sunt testate pentru a evalua oportunitatea implementării lor. Bineînţeles, Bergenbier are o identitate bine conturată, care este recunoscută şi apreciată de consumatori si care s-a clădit de-a lungul timpului. În acest sens, « Echipează-te pentru aventură » este pasul firesc pentru o toamnă plină de aventură şi de premii.
InBev
Concernul multinaţional InBev este o companie cotată la Bursă (Euronext : INB), cu sediul central la Leuven, Belgia. Începuturile sale datează din anul 1366, anul naşterii Stella Artois. În august 2004 Interbrew şi Companhia de Bebidas das Americas (Ambev) s-au unit creând InBev, numărul 1 mondial, o afacere globală cu 77.000 de angajaţi şi 190 milioane hectolitri/an, la acel moment.
Astăzi, InBev este pe locul 1 sau 2 în peste 20 de pieţe importante din lume şi numără aproximativ 89.000 de colaboratori.
Portofoliul InBev cuprinde patru mărci globale cu creştere rapida: Stella Artois, Beck’s, Leffe şi Brahma şi numeroase “vedete locale” foarte căutate de consumatori, ca Bergenbier (România), Jupiler (Belgia), Cass (Coreea de Sud), Sedrin (China), Skol (Brazilia). Vânzările anului s-au cifrat la 273.9 de milioane hectolitri de bere.
InBev are in portofoliul său mai mult de 200 de mărci şi desfăşoară operaţiuni în peste 30 de ţări din America, Europa şi zona Asia Pacific.
Consumul responsabil
Visul InBev este să devină cel mai bun producător de bere într-o lume mai bună, unul dintre pilonii de comunicare este promovarea unui consum responsabil. De aceea, acţiunile de marketing şi de comunicare ale InBev se adresează celor care au peste 18 ani.
InBev România este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, deţinând în industria berii poziţia a 3-a conform datelor de retail audit MEMRB România. La sfârşitul anului 2007, volumele InBev România au atins de 3,9 milioane hectolitri.
Mărcile InBev în România
Prezentă de 14 ani pe piaţă, InBev România produce cu succes mărcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau, Noroc şi importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden. InBev România deţine în prezent două fabrici de bere, la Ploieşti şi Blaj, are peste 730 angajaţi şi o reţea de distribuţie naţională.
{mosloadposition user10}