readuc in atentie ambalajul Q-Pack
Bergenbier si Leo Burnett Romania au lansat, la inceputul lunii, o noua campanie tactica de reamintire a calitatilor ambalajului Q-Pack. “Minitehnicus” isi propune, printr-o elaborata executie TV, sa readuca in atentia publicului avantajele Q-Pack. Irina Burlan, copywriter Leo Burnett, explica ideea spotului: “Fie ca a avut ambitia sa isi repare singur televizorul, ca a fost curios ce e inauntrul unui aparat de radio, ca deschide uneori capota masinii convins ca stie exact ce se petrece acolo, ca se uita dupa cele mai noi gadget-uri sau doar colectioneaza suruburi si rulmenti, orice barbat are in genele sale ceva care il apleaca inevitabil spre tehnica. De aici si ideea spotului, in care facem o demonstratie – foarte haioasa si inventiva – a spiritului tehnic care ii defineste pe barbati ca “specie”. Pentru ca numai o minte de “minitehnicus” desavarsit putea sa nascoceasca un mecanism atat de spectaculos care sa aiba ca unica finalitate simpla apasare a butonului telecomenzii. Si pentru ca recunoaste inclinatia puternica a barbatilor catre tehnica, Bergenbier a ales sa puna si in bere cea mai avansata tehnologie, creand astfel Q-Pack-ul, care pastreaza in cele mai bune conditii berea barbatilor autentici.”
Realizarea spotului a durat noua ore si, ca orice filmare care necesita maxima precizie, nu a fost ocolita de surprize. Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director, dezvaluie din culisele filmarii spotului “Minitehnicus”: “Nu intotdeauna spoturile care implica multe locatii si multa figuratie sunt cele mai complicate. Ca dovada, "Minitehnicus" care, desi filmat intr-o singura locatie cu numai doua personaje reale si un "personaj virtual"- mecanismul, a reusit sa dea multa bataie de cap echipei care a participat la realizarea spotului. Ce te faci cand, inainte de filmare, faci nenumarate probe cu mecanismul care arata si functioneaza asa cum ti-ai propus iar in ziua filmarii se blocheaza? Te inarmezi cu rabdare si astepti cu speranta ca defectiunea se va remedia in timp util. Pana la urma, totul a iesit asa cum ne-am propus.”
Spotul “Minitehnicus” produs de Castel Film si regizat de Razvan Marculescu poate fi vizionat intre 6 septembrie – 10 octombrie pe principalele posturi de televiziune si este sustinut de materiale publicitare la punctele de vanzare.
Din partea Interbrew au contribuit la realizarea campaniei: Liviu Irimia – Marketing Director; Ştefan Teodorescu – Senior Brand Manager Bergenbier; Oana Robu – Marketing Executive; Cosmin Toma – Marketing Executive.
Echipa Leo Burnett care semneaza acesta camapanie este formata din: Bogdan Naumovici – Creative Director; Carmen Tiderle – Deputy Creative Director; Irina Burlan – Copywriter; Alexandru Icodin – Art Director; Claudiu Teohari – Junior Copywriter; Andrei Orcula – Junior Art Director; Laurentiu Semeniuc – Senior Strategic Planner; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director; Mihai Stănescu – A/V Production Manager; Roxana Dumitru – New Business Director; Alina Floroian – Brand Communication Manager; Irina Revnic – Brand Communication Executive.
{mosloadposition user10}