pentru Ziua Bărbatului
Front Line Marketing a fost agenţia aleasă de Bergenbier pentru implementarea campaniei Ziua Bărbatului în puburile din ţară.
Agenţia Front Line Marketing a implementat cu succes, la nivel local, coordonata BTL a campaniei Bergenbier Ziua Bărbatului, care a oferit bărbaţilor din 7 oraşe ale ţării ocazia să sărbătorească împreună ziua de 5 Mai.
Oraşele alese să găzduiască petrecerile prilejuite de Bergenbier au fost: Iaşi, Ploieşti, Brăila, Craiova, Râmnicu Vâlcea, Constanţa şi Oradea. Din fiecare oraş a fost selectată câte o singură locaţie, care, pentru o seară, s-a transformat într-un teritoriu dedicat distracţiei masculine.
„După succesul de anul trecut al campaniei Ziua Bărbatului, campanie desfăşurată în mare parte in Bucuresti, în 2008, Bergenbier a fost aproape şi de consumatorii săi din alte oraşe mari din ţară. Având în vedere amploarea proiectului – 7 locaţii în 7 oraşe diferite, am ales pentru implementare un partener de incredere. Decizia de a lucra cu Front Line Marketing s-a bazat pe promptitudinea şi eficienţa de care au dat întotdeauna dovadă.” Liviu Irimia- Director Marketing, InBev România.
„Proiectul a reprezentat o provocare prin aria largă de acoperire teritorială, precum şi prin faptul că sincronizarea evenimentelor era impusă de specificul acţiunii de promovare. Am pornit în această aventură încununată de succes pentru că am mizat pe echipele Front Line Marketing pe care am reuşit să le formăm şi să le rodăm şi la nivelul fiecărui oraş.” declară Alexandru Doru Spătaru, Partener Front Line Marketing.
Pentru a sublinia importanţa evenimentului, în toate cele 7 locaţii, petrecerile Ziua Bărbatului au început la aceeaşi oră. Cum de la sărbătoarea zilei de 5 Mai nu putea lipsi niciun ingredient, organizatorii au invitat vedete feminine ale momentului, care au preluat rolul de MC, iar Bergenbier şi jocurile tipic masculine (darts, fussbal, etc.) au întreţinut buna dispoziţie. De-a lungul întregii seri, în fiecare locaţie, iubitorii de Bergenbier au fost răsplătiţi cu numeroase premii, pentru ca, la final, cel mai petrecăreţ dintre petrecăreţi să fie premiat cu o excursie in Elveţia.
Din partea Bergenbier, la campania BTL pentru Ziua Bărbatului au lucrat:
Liviu Irimia – Marketing Director
Catrinel Nicolaescu – Jr. Brand Manager Bergenbier
Nicu Nemeş – Promotion& Events Manager
Marius Sofronescu – Event Coordinator
Gianina Bajan – Legal Counsel
{mosloadposition user10}