În perioada Cupei Mondiale de Fotbal, campania promovează consumul responsabil de alcool, precum și un comportament responsabil în trafic
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, una dintre cele mai importante companii de pe piața berii din România, lansează cu sprijinul Uber, companie globală de servicii de mobilitate personalizată, campania “Suporteri Responsabili în Trafic”. Campania face parte din platforma „Prietenii știu să fie responsabili”, proiect lansat de Bergenbier anul acesta care, pe lângă acțiuni concrete de responsabilitate socială, cuprinde și a treia ediție a Raportului de Sustenabilitate pentru anul 2021.
„Suntem o companie care face eforturi constante pentru un comportament responsabil în jurul nostru, în special consumul responsabil de alcool. Printr-un efort sinergic a luat naștere și parteneriatul cu Uber, una dintre cele mai importante companii de ride hailing din România și nu numai, cu ajutorul căreia vom reuși să transmitem mesajul nostru comun: responsabilitatea și toleranța zero pentru alcool la volan. Prin campania “Suporteri Responsabili în Trafic”, continuăm efortul inițiativelor din trecut în privința prevenirii condusului sub influența alcoolului și ne dorim să creștem gradul de responsabilizare în rândul consumatorilor de bere, încurajând totodată și un comportament responsabil în trafic. Iar anul acesta ne bucurăm să avem ca partener Uber, o companie care împărtășește aceleași principii de responsabilitate în trafic”, punctează Alexandra Barroso, Legal and Corporate Affairs Director al Bergenbier S.A.
Campania “Suporteri Responsabili în Trafic” are ca scop conștientizarea importanței consumului responsabil de alcool, educarea și creșterea gradului de responsabilizare în rândul consumatorilor de bere, respectiv descurajarea condusului sub influența alcoolului.
„Uber este un susținător binecunoscut al comportamentelor responsabile în trafic. Suntem mândri că tehnologia noastră și șoferii care conduc cu Uber din România și nu numai pot oferi o alternativă pentru momentele în care oamenii sunt nevoiți să lase mașinile personale acasă. Suntem bucuroși că împreună cu Bergenbier, prin „Suporteri Responsabili în Trafic”, ajutăm la amplificarea unui mesaj atât de important. Cu accesul la opțiuni de transport alternativ, cum este și Uber, nu există scuze pentru condusul în stare de ebrietate”, spune Ana Maria Borlovan, Country Operations Manager Uber Romania, Slovakia and The Baltics.
Cupa Mondială de Fotbal 2022 reprezintă un context favorabil amplificării mesajelor campaniei, într-un cadru în care consumatorii de bere se întâlnesc pentru a se bucura de pasiunile lor și de prieteni.
În ceea ce privește promovarea în mediul online, pe parcursul campionatului, alături de patru influenceri, Ami, Bianca Purcărea, Bogdan Dracea, Bogdan Mălăele și cu sprijinul Uber, vor fi oferite, prin concurs, 600 de coduri de reducere în valoare de 25 RON fiecare. Concursul se va desfășura în două etape: în prima săptămână, respectiv ultima săptămână a Cupei Mondiale de Fotbal 2022. Mai multe detalii despre concurs pot fi consultate pe platforma Prieteni Responsabili.
Inițiativele de responsabilitate socială Bergenbier sunt axate pe trei mari direcții: oameni responsabili, grija față de planetă și consumul responsabil de alcool. De-a lungul timpului, compania a lansat și alte inițiative similare, precum campania „Fără alcool la volan”, desfășurată alături de Asociația Berarii României, în parteneriat cu Poliția Română. De asemenea, împreună cu aceeași asociație compania a lansat #Alcoolulnutefacemare, parte din angajamentul Bergenbier de lungă durată, privind combaterea consumului de alcool în rândul minorilor.