Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bergenbier S.A. lansează proiectul #TraiesteResponsabil ce promovează consumul responsabil de alcool

#TraiesteResponsabil

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, își consolidează angajamentul față de responsabilitatea socială și moderația în consumul de alcool și lansează proiectul #TraiesteResponsabil.

Campania este una digitală și își propune să încurajeze consumatorii să adopte un stil de viață echilibrat și conștient, promovând moderația și alegerile sănătoase în toate aspectele vieții.

Alături de Petronela Rotar, scriitor și psiholog, #TraiesteResponsabil deschide o discuție sinceră despre emoții și consumul excesiv, despre primele semne ale acestuia și cât de importantă este moderația. Campania s-a concretizat printr-un proiect editorial în cadrul podcastului Fain & Simplu, moderat de Mihai Morar, unde Petronela a atins teme legate de autocontrol, educație emoțională și psihologică.

#TraiesteResponsabil

„Berea este un liant social și un motiv de sărbătoare atunci când este consumată cu moderație sau când optăm pentru variante fără alcool. Prin acest proiect dorim să continuăm discuția legată de alcool și responsabilitate, uitându-ne spre legătura dintre emoții și excese, în toate aspectele vieții. An de an încercăm să deschidem dialoguri ce au ca temă moderația și prin #TraiesteResponsabil vrem să promovăm un stil de viață echilibrat, care să le ofere consumatorilor noștri un control mai bun asupra alegerilor”, a punctat Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director.

Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director
Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director

Consumul responsabil este un pilon important în strategia producătorului de bere, iar de-a lungul anilor Bergenbier S.A. și-a dezvoltat portofoliul de produse non-alcoolice, ajungând la nouă sortimente. Campania #TraiesteResponsabil este disponibilă în mediul online, pe paginile oficiale de social media Bergenbier S.A., cât și pe canalul de Youtube Fain & Simplu.

„Mi se pare foarte important că purtăm o astfel de discuție, despre responsabilitate, emoții, excese și legătura dintre toate acestea și consumul de alcool – astfel de campanii aduc multă conștientizare și informare în rândul celor care poate că nu și-au pus niciodată astfel problema. Salut inițiativa Bergenbier S.A”, a precizat Petronela Rotar.

Petronela Rotat și MIhai Morar
Petronela Rotat și MIhai Morar

Direcția de responsabilitate a Bergenbier S.A. cuprinde trei piloni importanți: oamenii, mediul și consumul responsabil de alcool – evidentiați în cadrul platformei prieteniresponsabili.ro.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.