Producătorul continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează Fresh 0.0 Rodie și Grapefruit Roz. Este deja al cincilea sortiment al brand-ului pe care compania îl produce în fabrica din Ploiești.
„Consumatorul român a început să caute gusturi diferite, motiv pentru care Fresh 0.0 vine în întâmpinarea acestuia cu o nouă aromă, Rodie și Grapefruit Roz, ce reprezintă totodată un element important din strategia noastră referitoare la segmentul de mixuri de bere fără alcool. Este o piață într-o continuă creștere în ultimii trei ani, motiv pentru care avem încredere că noul Fresh 0.0 va avea succes, iar această lansare confirmă extinderea portofoliului de produse non-alcoolice”, a punctat Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
Segmentul berilor fără alcool include și mixurile de bere, iar portofoliul Bergenbier S.A. conține, în prezent, pe lângă noul sortiment, și aromele Fresh 0.0. Măr și Pară, Lămâie și Portocală, Zmeură și Afine.
„Vizibilitatea brand-ului Fresh 0.0 crește constant, de la an la an, mai ales pentru că urmărim, prin planurile de marketing, să ne aliniem cu trendurile pieței și să satisfacem dorințele consumatorilor. Anul acesta, alegem calea optimismului cu noua aromă și aducem nuanțe de roz în pahar și gusturi curajoase, nu foarte dulci, de rodie și grapefruit, prin care să cucerim așteptările pieței”, adaugă Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands.
Noua aromă Rodie și Grapefruit Roz are un conținut scăzut caloric, nu conține conservanți și coloranți artificiali, iar campania integrată de marketing este centrată pe un stil de viață pozitiv, care să-i ofere consumatorului inspirația de care are nevoie zi de zi.
„Un pilon extrem de important care facilitează dezvoltarea holistică a portofoliului nostru de produse 0.0% alcool îl reprezintă vizibilitatea în magazinele și locațiile HoReCa partenere, iar lansarea unei noi arome Fresh 0.0 este încă un pas în direcția adresării unor misiuni specifice de cumpărare, precum și a unor ocazii variate de consum, pe tot parcursul zilei. Avem toată încrederea în reușitele noii arome și promitem activări relevante și surprinzătoare pentru consumatori”, completează Cristina Botgros, Commercial Excellence Director.
Sortimentul Fresh 0.0 Rodie și Grapefruit Roz este deja disponibil în toată România în magazinele off-trade și on-trade, în doze de aluminiu de 0,5l și sticle de 0,33l.