Inovatie absoluta de ambalaj: sticla in forma de minge de fotbal
Mereu alaturi de Nationala, la bine si la greu, Bergenbier le face o noua surpriza suporterilor Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei, oferindu-le berea prietena a fotbalului romanesc, intr-un nou ambalaj – “Q-Pack cu fotbal inclus”.
Noul Q-Pack pastreaza avantajele tehnologiei Q-Pack, insa aduce o inovatie absoluta: partea superioara a sticlei are forma unei mingi de fotbal.
“Dupa cutia Bergenbier cu fotbalisti si apoi cu suporteri, continuam inovatiile de ambalaj in comunicarea cu iubitorii de fotbal si le oferim acum “Q-Pack cu fotbal inclus”: Bergenbier si-a petrecut aproape toata viata alaturi de fotbal. Nu e de mirare ca dupa noua ani, de cand Bergenbier este aproape de fotbalul romanesc, Q-Pack-ul a inceput sa semene cu o minge de fotbal.” spune Liviu Irimia, Director Marketing Interbrew Romania.
Noul design este aplicat numai ambalajului Q-Pack de 2 litri iar productia este una de serie limitata. Campania de comunicare pentru noul Q-Pack va incepe in luna mai si va cuprinde TV, presa, outdoor si internet.
“Pusi in fata unei oferte bogate, oamenii aleg nu doar cu mintea, ci si cu inima. Atunci cand pretul este similar, consumatorii aleg acel brand care stie sa-si spuna povestea mai convingator, iar povestea Bergenbier, berea fotbalului romanesc, este seducatoare” mai spune Liviu Irimia, Director Marketing Interbrew Romania.
In ultimii ani, piata berii la PET a avut o crestere spectaculoasa, ajungand in acest moment la 46% din totalul pietei de bere, conform MEMRB Romania. Interbrew Romania imbuteliaza in ambalaje de tip PET Bergenbier, Lowenbrau si Noroc. Cota de piata a Interbrew in totalul pietei berii la PET era 24,1%, la sfarsitul anului 2006.
{mosloadposition user10}