Continuând seria inovațiilor, Bergenbier a pregătit în această vară noi surprize consumatorilor. Astfel, dozele și sticlele Bergenbier, vor avea ambalaje termosensibile, iar gama Bergenbier Fresh se îmbogățește cu un produs surprinzător pe piața mixurilor de bere din România – Bergenbier Fresh Soc.
Pentru că berea savurată cu prietenii trebuie să fie o experiență plăcută de fiecare dată, ferită de dezamăgiri, pe toată perioada estivală Bergenbier se va prezenta consumatorilor într-un ambalaj inovator cu o zonă printată cu cerneală termosensibilă. Datorită tehnologiei inovatoare introduse, consumatorii vor ști exact când berea a ajuns la temperatura optimă pentru a fi consumată: atunci când munții de pe ambalaj devin albaștri este semn că băutura este suficient de rece pentru a fi savurată. Tehnologia thermo ink (ambalaj termo sensibil) este o tehnologie prin care, eticheta sau ambalajul dozei tratate cu ajutorul unei cerneli speciale se activează în intervalul de temperatura 10⁰C – 8⁰C.
Continuând seria de inovații în segmentul mixurilor de bere, Bergenbier lansează Bergenbier Fresh Soc. O combinație surprinzatoare între extrasul din flori de soc și berea blondă, Bergenbier Fresh Soc va oferi răcorire totală în timpul verii, cu un conținut scăzut de alcool (1,9%). Noul sortiment va fi disponibil în magazine în ambalaj returnabil de sticlă 0,5 l și doză de alumininiu de 0.5 litri.
„Consumatorii români sunt din ce în ce mai exigenți și au așteptări din ce în ce mai mari în ceea ce privește inovațiile și investițiile în noi tehnologii. Bergenbier își propune să fie cel mai activ brand în ce privește inovația de produs și ambalaj și să ofere consumatorului, dincolo de un produs de calitate, o adevarată experiență. Am ales să introducem acest tip de ambalaje pentru că oricarui consumator de bere i s-a întâmplat măcar o dată în viață să deschidă o bere și să constate că nu e suficient de rece. De acum vor ști exact când este la temperatura optimă.”, a declarat Valentin Stoenescu, Senior Brand Manager Bergenbier.