Pentru al doilea an consecutiv, Bergenbier este cel mai premiat brand de bere in cadrul festivalului Effie.
2 Gold Effie alaturi de Leo Burnett pentru Bergenbier, un Silver Effie cu McCann Erickson pentru campania Lowenbrau.
Facand echipa cu Leo Burnett, Bergenbier a castigat in 2006 Marele Premiu Effie pentru campania “Prietenii stiu de ce”, aur in categoria Bauturi Alcoolice pentru aceeasi campanie si aur pentru campania “Gratarele” in categoria “promotii FMCG”. Alaturi de McCann, Bergenbier si-a adjudecat argintul in categoria “Bauturi Alcoolice”, cu campania “Acum ori niciodata”.
Dupa succesul din 2006, Mihai Ghyka, directorul general al Interbrew Romania spunea: “Cazul Bergenbier prezentat la Effie reprezinta o premisa foarte buna pentru anii care urmeaza.Va fi insa mult mai greu pentru Bergenbier sa castige un Effie in anii urmatori pentru ca cresterile pe care le generezi cand esti lider sunt mai putin spectaculoase decat atunci cand preiei leadership-ul categoriei.”
Greu, dar nu imposibil.
Iata ca Effie 2007 aduce din nou premii importante pentru Bergenbier dar si pentru Lowenbrau. Alaturi de Leo Burnett, Bergenbier castiga din nou aurul in categoria Bauturi Alcoolice, adjudecandu-si 2 Gold Effie, pentru campania de imagine de pe parcursul intregului an si pentru campania de lansare a noului format Q-Pack “New q-pack shape for smart guys”. Noul intrat pe piata, Lowenbrau castiga argintul alaturi de McCann in categoria “Lansari”.
“Suntem foarte mandri de succesul inregistrat la Effie. Rezultatele de vanzari au garantat din nou succesul unor campanii creative si carismatice. Creativitatea Leo Burnett si McCann au adaugat valoare strategiilor gandite impreuna”, a spus Mihai Ghyka, Director General Interbrew Romania.
“Extrem de importanta pentru succesul Bergenbier si Lowenbrau a fost excelenta in executie. Buna colaborare cu fiecare dintre cele doua agentii, pasiunea echipei Interbrew, in special a fortei noastre de vanzari care a transformat un plan foarte bun intr-unul excelent pe teren, toate acestea au stat la baza succesului nostru.” a spus Liviu Irimia, Director de marketing Interbrew Romania
Bucuresti, 3.04.2007
{mosloadposition user10}