În 2007, echipa Bergenbier – Leo Burnett demonstrează încă o dată că un brand curajos şi o agenţie talentată duc împreună la performanţe de excepţie. După ce în 2006 a ţinut capul de afiş la Effie, anul acesta Bergenbier confirmă din nou statutul său de vedetă a festivalurilor româneşti de publicitate, devenind cel mai premiat brand la Effie şi la Ad’Or.
„Rezultatele de vânzări şi de imagine ale brandului Bergenbier dovedesc ca un parteneriat pe termen lung agenţie-client dă roade. Împreună avem astăzi o profundă înţelegere a pieţei, a consumatorului, a brandului. Brandul este condus de o echipă de oameni dedicaţi, profesionişti şi pătimaşi care iubesc, sunt şi trăiesc „Bergenbier”, dincolo de apartenenţa lor la Leo sau InBev”, declară Mihai Ghyka, Director General InBev România.
În total, echipa Bergenbier – Leo Burnett şi-a îmbogăţit anul acesta palmaresul cu opt noi distincţii, dintre care două acordate în cadrul Effie şi alte şase în cadrul festivalului Ad’Or. Mai întâi a fost Effie 2007, unde Bergenbier a fost răsplătit cu aur pentru rezultatele excepţionale ale campaniei de imagine din anul anterior şi ale campaniei “Noul Q Pack pentru “talentaţi””.
A venit apoi rândul festivalului Ad’Or, unde “Ziua Bărbatului” a fost desemnată campania anului. Tot la Ad’Or, creativitatea echipei a fost recompensată cu premii pentru Cel mai bun outdoor („Cearşafurile”), Cel mai bun spot radio (“Ziua Bărbatului”), Cel mai bun print/ Categoria Băuturi Alcoolice (“Bărbatul”), Colaterale/ P.O.P. (“Rezervaţia”), Colaterale/ Ambalaje (“Ziua Bărbatului” – ambalajul special cu motive al dozei de 0,5l).
“Cu Bergenbier avem o relaţie şi o istorie foarte interesantă. Am colaborat timp de 7 ani (1997 – 2003), şi am reluat relaţia după ce am câştigat pitch-ul de strategie, în noiembrie 2004. Era un moment de cumpănă în viaţa brandului, care a venit cu un challenge foarte interesant pentru noi: recâştigarea poziţiei de lider pe segmentul „core lager” (cel mai mare şi mai aglomerat segment din piaţa berii). Prima campanie Bergenbier după rafinarea strategiei a apărut în martie 2005, cu poate cel mai apreciat spot de până acum – „Cătuşele”. Rezultatele nu au întârziat să apară: după 3 luni de campanie creativă, relevantă şi bine targetată, Bergenbier şi-a recăpătat poziţia nu numai de lider de segment, dar chiar de lider de piaţă”, declară Roxana Dumitru, Managing Director Leo Burnett&Target.
În ultimii trei ani, tandemul Bergenbier – Leo Burnett a înregistrat 4 Gold Effies, un Grand Effie, dar şi multe premii şi cinci nominalizări la Ad’Or.
“Este imposibil de redat în câteva rânduri profunzimea şi calitatea relaţiei pe care o avem cu acest brand, însă poate cel mai important rămâne faptul că InBev şi Leo Burnett au reuşit să demonstreze încă o dată teza creativităţii eficiente, pusă cu relevanţă în slujba construirii unui brand care deja depăşeşte teritoriul strict al marketingului şi comunicării, devenind parte integrantă din viaţa şi poveştile bărbaţilor din România”, mai spune Roxana Dumitru.
Responsabilă pentru această frumoasă poveste de succes este o întreagă echipă formată din: Roxana Dumitru (Managing Director), Ionuţ Moşteanu (Brand Communication Director), Alina Floroian (Brand Communication Manager), Irina Revnic (Brand Communication Supervisor), Catrinel Nicolaescu (Junior Brand Communication Executive), Răzvan Mătăşel (Deputy Managing Director&Head of Planning), Costin Radu (Strategic Planner), Victor Stroe (Strategic Planner), Bogdan Naumovici (Chief Creative Director), Carmen Tiderle (Creative Director), Irina Burlan (Copywriter), Alexandru Icodin (Art Director), Andrei Robu (Chief Graphic Designer) din partea Leo Burnett&Target; Mugur Pătraşcu (Managing Partner), Dominic Timotin (Head Programmer), Cristian Spiridon (Programmer), Remus Rusu (Designer), Elis Iaia (Brand Comm), din partea iLeo, alături de reprezentanţii InBev – Mihai Ghyka (General Manager), Liviu Irimia (Marketing Director), Ştefan Teodorescu (Senior Brand Manager Bergenbier), Oana Robu (Junior Brand Manager bergenbier), Cosmin Toma (Marketing Executive), Denisa Ardeleanu (Media Manager), Emilia Vidmichi (PR Manager).
{mosloadposition user10}