Bergenbier a lansat o nouă campanie menită să pună în evidenţă reţeta originală care conferă gustul de calitate al acestei beri, creată cu 16 ani în urmă de un maestru berar belgian.
Spotul dezvoltat cu acest prilej se menţine în zona complicităţii şi prieteniei masculine care defineşte marca şi spune povestea maestrului belgian care, după ce a testat atent gusturile bărbaţilor din România, a creat Bergenbier. A rezultat o bere echilibrată şi uşor de băut, făcută din ingrediente naturale de cea mai bună calitate, care răspunde până astăzi gustului şi aşteptărilor bărbaţilor români.
„Povestea din spot valorifică istoria reală a conceperii Bergenbier. Maestrul berar belgian există cu adevărat, a venit acum 16 ani în România şi a creat această reţetă originală, pe gustul bărbaţilor români, folosită şi acum în producerea berii Bergenbier. Povestea vine să completeze universul mărcii şi să consolideze poziţia Bergenbier în preferinţele bărbaţilor români”, a declarat Tiberiu Mercurian, Director de Marketing, BERGENBIER S.A.
Rezultatele unui studiu Synovate derulat în perioada octombrie-decembrie 2010 pe un eşantion reprezentativ* din toată România confirmă poziţionarea solidă a mărcii Bergenbier în preferinţele consumatorilor români.
Astfel, peste 65% dintre cei intervievaţi consideră că Bergenbier este o bere pentru bărbaţi, iar 45% o consideră o marcă de înaltă calitate. Respondenţii cred, de asemenea, în proporţie de peste 58%, că Bergenbier este o bere care se bea uşor, iar 57% dintre ei consideră că este berea ideală pentru a fi băută cu grupul de prieteni.
Spotul campaniei Bergenbier poartă semnătura echipei Leo Burnett şi rulează, din 5 martie, pe principalele canale TV (CTRL+click pentru video).
* (N=900, marja de eroare de ±3.2%)