BERGENBIER S.A. relansează marca Noroc
BERGENBIER S.A. relansează marca Noroc într-o formulă care include o reţetă tradiţională, un nume 100% românesc, un nou design de ambalaj şi o campanie de comunicare dedicată, axată pe gustul românilor pentru produsele tradiţionale autentice.
Noul slogan: Noroc, berea noastră românească
Noul slogan sub care se relansează marca Noroc este „berea noastră românească”, subliniind caracterul românesc al produsului, făcând apel la tradiţie, la revalorizarea savorii produselor tradiţionale şi la redescoperitul gust al românilor pentru produsele autohtone.
„În cazul Noroc, vorbim de o reţetă 100% românească, creată de maeştrii noştri berari. Am îmbogăţit această reţetă pentru a răspunde şi mai bine gustului consumatorilor. Noroc are un gust bogat şi echilibrat, o aromă plină, amăruie asigurată de ingrediente de cea mai bună calitate şi de procese tehnologice ce asigură calitatea berii. Noroc rămâne o bere din segmentul economic, însă studiile noastre arată că noile sale calităţi sunt foarte apreciate de consumatori ducând raportul calitate-preţ la un nivel excelent ”, a declarat Tiberiu Mercurian, Director de Marketing, BERGENBIER S.A.
Noroc: nou spot TV, promovare în presa scrisă şi campanie naţională de sampling în 66 de oraşe din ţară
Cu prilejul relansării mărcii, berea Noroc este personajul principal al unui nou spot TV. Povestea se compune în jurul valorilor promovate de marcă – plăcerea redescoperită de către români de a savura bucatele tradiţionale pe care aroma plină şi echilibrată a berii Noroc o întregeşte armonios.
Relansarea mărcii Noroc este însoţită de o campanie naţională de promovare care debutează pe 10 martie şi este derulată pe TV, în presa scrisă şi prin panotaj stradal. Campania de promovare include, de asemenea, o componentă de sampling care va avea loc în 66 de oraşe din întreaga ţară.
Noroc în noua formulă va fi disponibilă la raft în ambalaj PET de 2,5 litri, PET de 1 litru, la sticlă de 0,5 litri şi la doză de 0,5 litri.