Bento, companie specializata in dezvoltarea de aplicatii software custom, anunta lansarea unei solutii software GDPR ready in urma solicitarilor tot mai numeroase din partea companiilor cu numar ridicat de clienti, care deruleaza programe de fidelizare pe sute de mii sau milioane de clienti.
Intrarea in vigoare pe 25 mai a Regulamentului General privind Protectia si Prelucrarea Datelor cu caracter Personal (GDPR) reprezinta o provocare pentru majoritatea companiilor care interactioneaza in mod direct sau indirect cu persoane fizice. Procesul de obtinere a acordului in vederea utilizarii datelor personale, de identificare si mapare a acestora cu activitati comerciale specifice, dar si de stabilire a unor politici de pastrare a acceptului clientilor, este extrem de complex si greu de implementat mai ales cand este vorba despre sute de mii sau milioane de clienti.
Bento a dezvoltat aplicatia Bento GDPR Ready, usor adaptabila specificului activitatii fiecarui client, cu rolul de a aduce la cunostinta, atat clientilor existenti posesori de carduri de fidelitate, cat si celor noi, prevederile GDPR, a termenilor si conditiilor legale specifice fiecarei companii si de a le cere permisiunea de a le utiliza datele, conform reglementarilor care vor intra in vigoare la sfarsitul lunii mai.
Aplicatia Bento GDPR Ready este construita avand la baza tehnologia .Net Core, extensia mobila fiind dezvoltata in Angular. Solutia se poate conecta la orice baze de date, poate fi integrata rapid cu orice aplicatie de tip ERP, CRM sau BI si este disponibila in doua versiuni de implementare: mobila, prin prezenta dispozitivelor mobile la sediile si in toate punctele fizice de interactiune a companiei cu clientii, si Web. Versiunea mobila permite inrolarea rapida, prin 4 pasi simpli, direct in magazin, de pe tableta, atat de carduri noi de fidelitate cat si validarea cardurilor existente prin simpla scanare a acestora, cu respectarea prevederilor GDPR. Pentru simplificarea procesului, aplicatia include functii de OCR-izare, prin care sistemul scaneaza documente de identitate – carti de identitate, pasapoarte, permise de conducere – prin care validarea datelor dureaza maxim 30 de secunde. Utilizatorul poate bifa in cadrul aplicatiei ca este de acord cu termenii si conditiile existente dar si cu prelucrarea si utilizarea datelor cu caracter personal, in scop comercial, indeplinind astfel toate reglementarile legale in vigoare.
“Ne-am dorit sa raspundem in special nevoilor companiilor din retail, care au deja emise sute de mii de de carduri de fidelitate. Daca nu se vor alinia rapid la noile reglementari, datele utilizatorilor vor trebui sterse, ceea ce inseama eforturi si costuri uriase de reinrolare in program. Solutia realizata de noi, impreuna cu unul dintre cei mai puternici retaileri farmaceutici, simplifica atat procesul de inrolare a noilor clienti cat si de reinrolare a celor vechi, cu respectarea noilor prevederi legale. In spate, aplicatia mapeaza datele colectate si le inregistreaza automat, asfel incat sa se poata face oricand dovada acceptului primit de la client in vederea utilizarii datelor sale.” – a declarat Dan Giusca, Software Arhitect in cadrul Bento.
Mai multe informatii despre solutia Bento GDPR Ready sunt disponibile la https://www.bento.ro/bento-gdpr-ready/.