Potrivit unui studiu realizat de GfK și Up România aproximativ 70% dintre companiile medii și mari intenționează să achiziționeze carduri de masă
Up România a realizat și în 2017 un studiu de satisfacție a clienților prin intermediul GfK România, institutul nr. 1 de cercetare de piaţă. Rezultatele studiului arată că satisfacția generală a clienților și partenerilor afiliați față de beneficiile sistemului de tichete în general și față de produsele și serviciile Up România în special a crescut semnificativ în 2017 față de 2016 pe toate segmentele, dar, mai ales, în privința conștientizării beneficiilor cardurilor de masă.
Conform studiului, nivelul satisfacției generale față de Up România a crescut față de anul anterior, ajungând anul acesta la 89% clienți extrem și foarte mulțumiți. Același studiu relevă că 99% dintre clienții Up România și 95% dintre partenerii afiliați consideră compania ca fiind un furnizor de încredere și o recomandă ca atare. „Ne bucură, în primul rând, încrederea acordată de un procent foarte mare de clienți și parteneri afiliați și dorim să îi asigurăm că vor găsi în continuare în Up România un sprijin care să le ofere atât soluții moderne de motivare și loializare a angajaților, dar și consultanță. Ne bucură, de asemenea, numărul din ce în ce mai mare al companiilor care descoperă avantajele tichetelor de masă electronice care vin împreună cu beneficii ale erei digitale, precum interacțiune și informare rapidă, virtualizare, simplificare”, a declarat Elena Pap, Director General Up România.
Potrivit studiului, nivelul satisfacției partenerilor afiliați a crescut cu 15 procente față de anul anterior, atingând un procent de 80% în 2017. Totodată, în 2017, a crescut și nivelul de satisfacție față de serviciile de promovare Up România. De exemplu, partenerii afiliați, în proporție de 70%, se declară extrem de mulțumiți de sprijinul oferit pentru încheierea unor parteneriate comune.
Conform datelor oferite de studiu, beneficiile sistemului tichetelor de masă, atât pe suport de hârtie cât și pe suport electronic, sunt foarte apreciate de companii. Un procent de 96% dintre clienți apreciază ușurința în efectuarea comenzii tichetelor și varietatea modalităților de comandă. 88% dintre clienți apreciază ușurința utilizării platformelor Up.
În privința cardurilor de masă, asistăm la o creștere semnificativă a celor care cunosc bine și foarte bine beneficiile cardurilor de masă și intenționează să achiziționeze aceste produse, în special în rândul companiilor medii și mari.
Tichetele electronice de masă au aceleaşi facilităţi fiscale ca cele pe suport de hârtie, respectiv scutirea de la plata taxelor social-salariale, deductibilitate la plata impozitului pe profit şi un cost pentru angajator cu aproximativ 40% mai mic, comparativ cu aceeaşi sumă sub formă de numerar. Comanda de carduri se realizează o dată la 4 ani, iar alimentarea lunară se face printr-o platformă online, Chèque Online, care este accesibilă angajatorilor, partenerilor afiliaţi, dar şi angajaţilor. Odată creat un cont online, acesta oferă acces angajatorilor la întreg procesul de gestiune: de la comanda tichetelor, pe suport de hârtie şi/sau electronic, pâna la urmărirea stadiului livrării şi/sau al accesării diferitelor documente precum facturi sau istoricul plăţilor. Angajaţii au la rândul lor acces în platformă pentru interogarea soldului, verificarea istoricului tranzacţiilor, numărul, valoarea şi valabilitatea tichetelor de masă pe suport electronic, reţeaua de magazine partenere. De asemenea, platforma online permite activarea sau blocarea cardului.
Potrivit studiului, Up România este asociată de clienții și afiliații companiei cu valori precum promptitudine, calitate, responsabilitate și încredere. Misiunea companiei este aceea de a aduce valoare prin empatie, atitudine deschisă față de clienți și parteneri și o înțelegere profundă a nevoilor acestora.