Ești prea obosită seara ca să mai ieși în oraș cu fetele? Sau poate ți-a mai rămas puțină energie, dar copilul vrea să doarmă numai cu tine? Asta-i viața… de mamă! Însă există câteva ore pe zi, când ai timp doar pentru tine. De obicei, dimineața. Iar belVita, brand-ul alături de care fiecare zi începe cu bună-dispoziție, a creat o inițiativă prin care îți readuce distracția de noapte la prima oră a dimineții, atunci când te poți bucura și tu de ea.
Open4Moms este o inițiativă dedicată mamelor, cu scopul de a le binedispune dis-de-dimineață, oferindu-le acces exclusiv la evenimente specifice vieții de noapte (concerte, filme, piese de teatru etc), totul fiind posibil prin parteneriatele cu diverse locații, dispuse să își deschidă ușile (mult) mai devreme față de programul obișnuit.
„Mamele merită să se distreze mai des! Aud în jurul meu o mulțime de femei care se plâng că nu au mai văzut un concert de ani de zile, că le este dor de popcorn la cinema, că vor să mai danseze într-un club. Dacă programul nu le permite să se bucure de toate astea, putem face noi ceva în acest sens! De aceea ne-am bucurat să pornim această inițiativă Open4Moms alături de belVita. Și invităm să ni se alăture cât mai multe cluburi/baruri/instituții culturale în această „cauză””, a declarat Teodora Ionică, Saatchi & Saatchi.
“Cunosc provocările vieții de mamă foarte bine. Pentru că sunt mamă de doi băieți. Există eterna luptă seara între a te odihni și a ieși în oraș ca să poți spune că mai ai totuși viață socială, însă de obicei câștigă treaba cu odihna. Așa că gândul de a muta distracția de noapte dimineața pentru noi, mamele, a venit ca o soluție perfectă pentru o nevoie reală. De abia aștept să merg la concert în dimineața de 8 martie și sper ca această inițiativă să fie susținută de cât mai multe mame și locații”, Cristiana Petre, Saatchi & Saatchi.
”Cu belVita ne dorim să aducem buna dispoziţie încă de dimineaţă, iar lansarea inţiativei Open4Moms are rolul de a consolida această misiune. Mamele reprezintă o comunitate importantă a grupului de consumatori loiali brandului, astfel că lansăm primul eveniment dedicat mamelor, chiar de ziua lor. Și pentru că ştim că mamele sunt, în general, prea obosite să petreacă noaptea, dar au acel moment al lor de dimineaţă, după ce au lăsat copiii la şcoală, gradiniţă… am decis să invităm mamele să petreacă chiar de la primele ore ale dimineţii… Pentru că, nu-i aşa? Ziua bună se cunoaşte de dimineaţă!”, a declarat Ioana Pană, Mondelēz Romania.
Primul eveniment Open4Moms va avea loc pe data de 8 martie, la ora 8:30 dimineața, în J’ai Bistrot, când trupa Moonlight Breakfast va susține un concert special pentru mame, chiar de ziua lor. Mai multe detalii despre eveniment: https://www.facebook.com/events/753543062957453/?ref=newsfeed.
Echipa Mondelēz România:
Ioana Pană – Marketing Manager Bakery RO
Oana Petrescu – Junior Brand Manager Bakery RO
Echipa Agenției:
Teodora Ionică – Group Creative Director
Cristiana Petre – Senior Copywriter
Robert Șopârlache – Head of Art
Robert Botezan – Junior Copywriter
Emanuela Tudorache – Senior Account Manager
Mădălina Stoica – Client Lead
Delia Danu – BTL Account Director
Bogdan Voina – Senior Event Producer
Simona Stefănescu – Digital Manager Publicis RO
Andreea Livadariu – Senior Performance Specialist Publicis RO
Andrada Lohan – Client Director Publicis RO