Agenţia Tuio este acum partenerul de comunicare digitală şi social media al Belvedere Vodka in Romania, unul dintre brandurile premium ale companiei Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH). Comunicarea porneşte de la sloganul brandului, “Know the difference”.
„Ne propunem să creăm conţinut cu valoare de entertainment, care poate fi uşor shareuit de publicul nostru în social media. Astfel, comunicarea va fi extrem de targetată, centrată pe tematici nightlife premium” a spus Ludwig Petre, Managing Partner, Tuio.
În cadrul acestei colaborări, Tuio va oferi servicii variate, de la strategie şi consultanţă social media, până la dezvoltarea şi implementarea campaniilor creative pe toate canalele online importante.
„Creativitatea este esenţială în comunicare, în special dacă vorbim de un brand plin de viaţă, precum Belvedere. Echipa Tuio ne-a arătat că înţelege aceste valori şi, mai mult decât atât, că poate aduce o perspectivă nouă în comunicarea noastră,” a declarat Daniel Sebe, Sales Development Manager, Moët Hennesey CEE.
Tuio este un nou model de agenție. Înfiinţată în 2011, Tuio oferă servicii de strategie, planificare, creație, implementare de campanii și dezvoltare de aplicații pe platformele social media. Portofoliul de clienți ai agenţiei include companii de renume din domenii precum fashion & beauty, farma, HoReCa si celebrități. Mai multe informații despre Tuio puteți găsi pe //tuio.ro/ sau pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/tuio.ro.