Bell Bucharest, parte a grupului international Bell Worldwide, isi propune sa vina in intampinarea clientilor sai prin lansarea noului site bell-bucharest.ro, informeaza un comunicat emis de agentia Logo Bigger. Bell Bucharest doreste sa ofere o platforma de comunicare noua, user-friendly, care sa se alinieze la standardele de profesionalism si calitate reflectate in cursurile oferite. Site-ul pune la dispozitie informatii despre misiunea si valorile companiei, oferta de cursuri de limbi straine, portofoliul de proiecte, cat si acces la continut video si teste de plasare pe nivel.
La nivel grafic, noul site este impartit pe categorii bine delimitate din punct de vedere cromatic, iar informatia este structurata pe mai multe sectiuni care pot fi accesate atat din pagina principala, cat si din alte sectiuni. Site-ul include si o zona de testimoniale cu privire la calitatea serviciilor Bell, dar si o rubrica pentru cei interesati de o cariera in cadrul companiei.
In paralel cu noul site au fost lansate si 3 platforme independente Bell, fiecare avand drept specific directiile Bell Kids (cursuri-engleza-copii.ro), Bell Online (cursuri-engleza-online.ro) si Open Bell (meditatii-limba-engleza.ro). Pornind de la cursurile de limba engleza pentru copii, cursurile oferite in cadrul unei platforme online si cele pentru adulti, fiecare dintre aceste 3 directii au fost dezvoltate printr-un site dedicat.
Din 2012, Bell Bucharest face parte din EAQUALS – Asociatia europeana a celor mai prestigioase centre de limbi straine.
Odata cu aceste actiuni de relansare in mediul online, cat si prin consolidarea prezentei in zona de social media, Bell Bucharest isi propune sa simplifice si sa imbogateasca experienta digitala a clientilor sai.
Lansarea acestor platforme a fost realizata in colaborare cu agentiile Logo Bigger si Unitvision. Logo Bigger a realizat partea vizuala si cea de consultanta, iar Unitvision s-a ocupat de implementarea tehnica a site-urilor.
{mosloadposition user9}