Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Belforno Fresh – la Loulis

Belforno Fresh este noul concept ce îmbracă lanţul de magazine al Grupului Loulis. Cunoscute până în toamna anului 2005 sub denumirea de Family, magazinele au intrat în proces de rebranding, finalizat cu succes la sfârşitul anului.

“Brandul Family nu a beneficiat de o promovare puternică, resursele companiei fiind canalizate către consolidarea brandului Belforno, care a înregistrat creşteri importante în 2005. Belforno fiind brandul companiei pe segmentul de panificaţie, am considerat oportună schimbarea denumirii şi identităţii magazinelor”, a declarat Nikolaos Voudouris, preşedintele Grupului Loulis în România. Noul concept se remarcă printr-o transformare radicală a magazinului, începând de la aspectul exterior şi interior al spaţiului de comercializare, modul de etichetare, maniera de servire, până la oferta extinsă de produse. “Clientul se va simţi comfortabil şi relaxat în magazinele noastre, iar procesul de cumpărare se va transforma într-o experienţă plăcută”, a adăugat preşedintele companiei.
Conceptul  Belforno Fresh se axează pe o noutate absolută – introducerea de cuptoare in magazine, ceea ce oferă posibilitatea coacerii pe loc a produselor congelate de patiserie şi brutărie, şi a comercializării lor proaspete şi calde. Aceste produse sunt fabricate în noua secţie de patiserie congelată din cadrul  complexului Loulis de la Cernica.

Din punct de vedere al comunicării, campania de rebranding s-a bazat pe două componente: comunicarea la punctele de vânzare prin materiale informative (postere, fluturaşi), şi direct mailing în aria de acoperire a magazinelor.
La nivel de concept de retail, lanţul de magazine Belforno Fresh nu are concurenţi direcţi. Magazinele Belforno Fresh, amplasate în sectoarele 2 şi 3 ale capitalei, sunt vizitate zilnic de 30.000 de consumatori.

Istoric magazine
Odată cu intrarea pe piaţa românească, Grupul Loulis a preluat lanţul de magazine ce aparţineau complexului de morărit şi panificaţie Titan S.A. În acest fel, compania şi-a extins activitatea de producţie şi distribuţie şi în direcţia comerţului cu amănuntul. Deşi imaginea lanţului de magazine a fost iniţial legată de brandul Family, în 2005 s-a decis o abordare diferită. Prin asocierea cu brandul deţinut de Loulis S.A. pe segmentul de panificaţie, adaptat bineînţeles la specificul reţelei de magazine, s-a creat un nume mai puternic: Belforno Fresh.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.