Beko lanseaza un nou landing page interactiv, ca urmare a introducerii pe piata din Romania a primului storcator prin presare lenta al brandului. Bazat pe tehnologia CGI (Computer Generated Imagery) si animatia 3D de produs, proiectul digital dezvoltat impreuna cu echipa Bright ofera utilizatorilor 4 beneficii simultane care marcheaza o noua etapa in stategia de marketing digital a brandului:
1. Un spatiu creativ de Web-based 3D Product Discovery care permite explorarea interactiva a noului Slow Juicer, a beneficiilor, functiilor si componentelor sale
2. Dezvoltare tehnica Mobile First, pentru a raspunde cresterii semnificative a numarului de utilizatori care acceseaza internetul folosind device-uri mobile in Romania
3. Oportunitati bogate de Consumer Digital Edu-taiment prin continut video relevant de lifestyle, creat impreuna cu Larisa Petrini, Health Coach si ambasador de produs al noului storcator BEKO, care vine in intampinarea consumatorilor cu sfaturi si retete pentru un stil de viata sanatos
Un design fresh, playful si inovator, menit sa ofere utilizatorilor o interactiune virtuala cat mai placuta cu noul produs
Decizia BEKO de a aduce in gama de produse noul storcator prin presare lenta este un pas natural prin care brandul isi consolideaza pozitia de “suporter oficial al vietii de zi cu zi”, intr-un moment in care, si in Romania, creste interestul fata de un stil de viata echilibrat si deschiderea consumatorilor fata de alegeri alimentare constiente si sanatoase.
Modul de transpunere a informatiei despre produs intr-un concept de prezentare dinamica tridimensionala a dat nastere unui Consumer Experimental Journey autentic, asigurand un proces captivant, simplu si placut, menit sa familiarizeze consumatorii, intr-un mod interactiv, cu universul noului storcator BEKO, precum si cu beneficiile aduse de acest tip de produs.
“Consumatorul roman este din ce in ce mai activ in mediul digital atunci cand vine vorba despre deciziile de cumparare si alegerile de lifestyle. Dar si mai selectiv la mesajele brandurilor. In acest context, credem ca este responsabilitatea noastra sa venim in intampinarea lui cu experiente digitale care sa se ridice la inaltimea asteptarilor. Interactiunea spectaculoasa din mediul digital cu produsele BEKO este deja un must in intreaga noastra strategie de digital marketing.”, explica Gabriel Eremia, Digital Marketing Manager in cadrul companiei Arctic, parte a grupului Arçelik, care are in portofoliu brandurile BEKO, Arctic si Grundig.
Despre tendintele in zona de dezvoltare pentru marketarea online a produselor, Ioana Barbu, Marketing Director & Managing Partner al agentiei Bright, spune: “Tehnologia CGI si, in general, integrarea in produsele digitale a experientelor interactive cu serviciile, produsele si informatia pe care o transmitem, folosind Motion Graphics, Video Content, 3D Animation, Virtual Reality sau Machine Learning sunt pilonii pe care ne concentram in urmatorii ani in divizia de development a agentiei. Iar Landing Page-ul Beko Slow Juicer este unul dintre primele exemple din aceasta serie. Ne-am bucurat de sustinerea si experienta echipei de digital marketing a BEKO si impreuna am construit un proiect digital entertaining si util, de care speram sa se bucure cat mai multi dintre fanii brandului”
Landing Page-ul integreaza sinergic beneficiile pentru consumator in cadrul trasaturilor produsului, ilustrate in secvente dinamice sustinute de animatii 3D, continut video si infografie.
Si toate avantajele competitive ale storcatorului prin presare lenta BEKO sunt demonstrate interactiv in noul Landing Page: produsul ofera consumatorilor avantajele presarii lente a fructelor si legumelor, care, spre deosebire de stoarcere, garanteaza mai mult suc si mai multe vitamine pastrate din ingredientele fiecarei retete. Iar cei 3 ani de extra-garantie oferite de BEKO permit oricarui cumparator sa se bucure de mai multe sucuri, sorbeturi si deserturi delicioase care le vor aduce mai multa energie datorita calitatii fiecarei portii. In plus, in urma studiilor comparative, storcatorul prin presare lenta BEKO s-a dovedit a fi de 8 ori mai silentios decat alte produse similare din aceeasi gama..
Despre Larisa Petrini: Este expert in sanatate si nutritie, certificat international in Statele Unite ca Health Coach, de doua dintre cele mai importante scoli de nutritie din lume: Institute for Integrative Nutrition din New York si Cornell University. I-a avut profesori pe Dr. Wayne Dyer, Deepak Chopra si Dr. Oz, iar in urma cu trei ani, renumitul bucatar Jamie Oliver a numit-o ambasador pentru miscarea Food Revolution Day. Are o experienta de training de peste 10 ani si o multime de proiecte in beneficiul stilului de viata sanatos in desfasurare.
Despre BEKO: Inca de la infiintare in anul 1955, Beko s-a ghidat dupa acelasi principiu: sa fie partenerul consumatorilor sai in alegerea solutiilor care sa le faca viata mai usoara. In 2003, Beko a intrat in portofoliul Arctic, liderul pietei romanesti de electrocasnice, la scurt timp dupa preluarea pachetului majoritar al Arctic de catre grupul Arçelik. Brandul se lanseaza pe piata din Romania printr-o gama completa de electrocasnice, ce se diferentiaza prin tehnologie de ultima ora si design modern de produs.
Echipa Arctic: Gabriela Geana – Marketing Manager, Raluca Cocu – Brand Manager Beko, Cristina Gabriela Ionescu – Marketing Specialist Beko, Gabriel Eremia – Digital Marketing Manager, Laura Voica – Digital Marketing Specialist.
Echipa 4ideas: Ioana Barbu – Marketing Director; Marius Palca – Digital Account Manager; Claudiu Scarlat – Senior UX/UI Designer, Razvan Cristea – Senior Web Developer