Gerard Piqué, noul ambasador global al programului Eat Like a Pro
Beko, brandul numărul 1 pe piața de electrocasnice din Europa, anunță extinderea contractului de sponsorizare cu FC Barcelona, colaborare care va aduce și numeroase inițiative de impact în următoarele trei sezoane sportive.
În cadrul unei conferințe de presă comune susținută la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anunţat Partener Principal, continuând să fie Partener Oficial pentru antrenamentele clubului FC Barcelona. În același timp, Beko rămâne alegerea numărul 1 în materie de electrocasnice pentru clubul FC Barcelona.
Vicepreședintele Koç Holding, cel mai mare conglomerat din Turcia și compania mamă Beko, Ali Y. Koç, a declarat: „Suntem încântați să extindem colaborarea noastră cu FC Barcelona, unul dintre cele mai mari cluburi de fotbal din lume. Beko, ca și FC Barcelona, se mândrește cu încercarea constantă de a îmbunătăți standardele și de a deschide noi drumuri. În plus, credem că sportul are o putere incredibilă de a aduce oamenii împreună prin valori comune, spiritul de echipă și provocarea de a deveni mai buni în fiecare zi. Suntem mândri să avem FC Barcelona alături în anii care urmează în parcursul nostru către creștere și succes global”.
Beko a reușit să crească vizibilitatea brandului cu ajutorul bazei globale de fani FC Barcelona, care numără aproximativ 300 de milioane de persoane. Brandul este, de asemenea, unul dintre primii 3 sponsori recunoscuți în 13 țări, în special în țările din Europa de Est, unde sponsorizarea este cea mai vizibilă. De la începutul sezonului 2014-2015, când a demarat colaborarea cu FC Barcelona, Beko a crescut constant pe piața din Spania și a devenit unul dintre primele trei branduri de electrocasnice ale pieței locale. Vizibilitatea brandului ca lider al electrocasnicelor independente a crescut în special în Asia Pacific, Orientul Mijlociu, Africa și Europa de Est.
Josep Maria Bartomeu, președintele FC Barcelona, a adăugat, cu privire la noul parteneriat: “Astăzi sărbătorim un parteneriat strategic cu Beko, un brand global, liderul european al pieței de electrocasnice din Europa, activ pe 5 continente și în peste 140 de țări. Ne leagă un parteneriat bazat pe încredere și colaborare strânsă, care a debutat în vara anului 2014. În această perioadă, succesul și reputația clubului nostru au fost asociate în mod direct cu imaginea Beko. Astfel, Beko devine Partener Principal, alături de Rakuten și Nike. Parteneriatul cu acest brand care este lider în categoria electrocasnicelor este esențial pentru a fi în continuare în topul elitelor fotbalului mondial, pe măsură ce dezvoltăm proiectul Espai Barça, dar și proiectele strategice care vor consolida poziția noastră la nivel global.”
“NU DOAR O SPONSORIZARE, CI O CAUZĂ SOCIALĂ”
Ambele branduri împărtășesc valori comune, din dorința de a face cu adevărat o diferență în viața oamenilor atât la nivel local, cât și la nivel global. Această viziune comună s-a materializat într-o inițiativă globală a Beko, “Eat Like A Pro“, iar astăzi Beko și FC Barcelona au anunțat faptul că Gerard Piqué va deveni ambasador global al programului. La nivel local, ambasador local al campaniei va fi Larisa Petrini, Integrative Nutrition Health Coach.
Campania “Eat Like A Pro” își propune să contribuie la combaterea fenomenului global de obezitate infantilă și să îi ajute pe părinți și copii să conștientizeze importanța unei alimentații sănătoase, arătând ceea ce mănâncă eroii lor preferați pentru a performa la potențial maxim.
Ambasadorul global al inițiativei “Eat Like a Pro” și starul FC Barcelona, Gerard Piqué, a declarat: “Sunt încântat să fiu ambasador pentru o campanie atât de importantă și ambițioasă. Am început să practic sport de la o vârstă fragedă, astfel că am ajuns să apreciez importanța unei alimentații sănătoase, iar acum, ca tată a doi copii, pot spune că acest aspect este mai important ca niciodată. Statisticile globale privind obezitatea infantilă sunt șocante și nu prezintă semne de îmbunătățire, motiv pentru care sunt mândru să lucrez alături de Beko și clubul meu pentru a ajuta la rezolvarea acestei probleme globale”.
Larisa Petrini, ambasador local al campaniei “Eat Like a Pro”, a declarat: ”Mă bucur să fiu parte a inițiativei “Eat Like a Pro”, întrucât problema obezității infantile este una foarte serioasă, pe care trebuie să o conștientizăm și care necesită toată atenția noastră. Pe plan local ne propunem să le oferim părinților idei de mâncăruri sănătoase și savuroase, dar și să îi învățăm pe cei mici că alimentele bogate în vitamine, care îi ajută să se dezvolte armonios, pot fi delicioase”.
Foto ©Beko