Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Beko lansează o campanie axată pe sinergia sustenabilitate-performanță a noii generații de mașini de spălat Beko AquaTech A-30%

Beko AquaTech A-30%

Beko, un brand internațional inovator care a devenit una dintre primele mărci de electrocasnice preferate de români, lansează o campanie axată pe sustenabilitate, care aduce în focus performanțele noii generații de mașini de spălat Beko AquaTech A-30%, având un consum de energie cu până la 30%* mai mic față de limita clasei de eficiență energetică A.
Agenția globală de brand McCann Worldgroup, care a stat în spatele platformei de sustenabilitate lansată în 2022 și a proiectelor anterioare globale #ActforHealthyLiving și #ShedThatCarbon, propune prin această nouă campanie de produs pentru tehnologia AquaTech consolidarea asocierii brandului Beko cu tehnologia, inovația și sustenabilitatea, creșterea indicatorilor de brand awareness și a vânzărilor de mașini de spălat rufe Beko.

Campania de comunicare este construită în jurul sinergiei sustenabilitate-performanță, aducând în prim plan beneficiile oferite de tehnologia AquaTech A-30%: spălare eficientă și îngrijire delicată a hainelor, răspunzând nevoilor consumatorilor de rapiditate fără compromis în ceea ce privește performanța tehnologică și sustenabilitatea. Astfel, tehnologia AquaTech de la Beko permite optimizarea consumului de energie, valorificând puterea de curățare a apei. Ca rezultat, timpul de spălare se reduce cu până la 50%**, iar țesăturile sunt mai protejate prin diminuarea numărului de mișcări ale tamburului în timpul spălării și prin utilizarea forței apei de a pătrunde țesăturile.

Beko AquaTech A-30%

 

Sustenabilitatea nu cere sacrificii, iar consumatorii nu mai sunt nevoiți să aleagă între performanță și protejarea mediului, este mesajul campaniei Beko globale care poartă semnătura McCann Worldgroup, adaptarea pe plan local fiind realizată de Echipa FCB Bucharest.

„De obicei, consumatorilor le este dificil să găsească produse care să fie atât performante, cât și sustenabile. Cu ajutorul tehnologiei AquaTech A-30%, Beko dovedește că sustenabilitatea și performanța sunt în sinergie. Căutăm în permanență modalități noi, inovatoare de a reduce amprenta de carbon atât în faza de producție, cât și în cea de utilizare a produselor. Beko și-a asumat această provocare, iar mașinile de spălat AquaTech A-30% aduc avantaje nu doar imediate, ci și pe termen lung consumatorilor, protejând în același timp natura”, a declarat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director Arctic.

„Din păcate, atunci când auzim <<grijă pentru natură>> atunci când cumpărăm ceva nou, am ajuns să ne punem automat întrebarea <<Ok, dar ce dau la schimb: Performanța?>>. Beko demonstrează că, în sfârșit, le poți avea pe amândouă fără să sacrifici nimic“, declară Costin Bogdan, Executive Creative Director, McCann Worldgroup Romania.

Pentru un mix de comunicare puternic, Beko a optat pentru o abordare 360°, axată pe componenta digitală, în acord cu strategia digital first a brandului. Focusul principal este pe video ads, iar canalele alese includ Facebook & Instagram, SmartTube, YouTube și TikTok. La acestea se adaugă campanii tip programmatic & display pe diverse platforme (Google search, Google display), precum și formate speciale de bannere Teads și Pinterest. Componenta de social media este reprezentată de campanii dedicate pe Facebook și Instagram.

„Campania și produsele ne sunt dragi, mai ales pentru mesajele aduse în fața consumatorilor. Ne-am concentrat pe audiențe cu interes major în zona de environment și, bineînțeles, cei receptivi la brandul Beko. Comunicarea digitală a însemnat și intervenția rapidă a echipei de mentenanță software, astfel încât landing page-ul campaniei să fie pregătit în parametri optimi. Brandul Beko este aducător al inovației și al tehnologiilor cu sens, ne bucurăm că am putut derula o campanie națională”, a declarat Alina Ciotârnel, Head of Media Zitec.

În această campanie, Beko utilizează și canale proprii, de la un landing page dedicat, la bannere pe site-ul Beko și filtru de tehnologie AquaTech pe pagina de categorie de produs. În plus, pe site-ul beko.ro, consumatorii au la dispoziție o aplicație dezvoltată în parteneriat cu platforma independentă Youreko, care calculează costurile de funcționare pe parcursul duratei de utilizare a electrocasnicelor. Astfel, vizitatorii site-ului au posibilitatea să calculeze ce economii se pot face pe termen lung prin utilizarea aparatelor electrocasnice ale producătorului, alegând între modele cu tehnologii și clase energetice diferite, în comparație cu modelele tradiționale.

În ceea ce privește mediile tradiționale, pe principalele posturi de televiziune au rulat două spoturi TV, de 30 și 15 secunde. Acestea sunt completate de digital OOH.

*Cu până la 30% mai eficient (indice de eficiență energetică 36) în raport cu valoarea limită a indicelui de eficiență energetică (52) din clasa energetică A, conform Regulamentului Comisiei Delegate 2019/2014/UE.
**Aprobat de laboratoare independente autorizate. Schimbările de durată a ciclurilor de spălare și nivelul de protecție a țesăturilor variază în funcție de programul selectat, față de o mașină de spălat rufe Beko fără tehnologia AquaTech.

Echipele care au realizat campania sunt:
Echipa Beko: Gabriel Eremia – Marketing & Product Management Director / Alexandra Pascu – Head of Communication/ Raluca Cocu – Senior Brand Manager Beko Brand / Diana Constantin – Senior Specialist Social Media / Anca Morega – PR Lead

Echipa globală McCann Worldgroup
Concept: Sebastiano Mura – Global Business Lead / Patricia Arbanas – SVP, Business Director Europe & Global / Catalin Dobre – Chief Creative Officer / Stefan Chiritescu – Chief Strategy Officer / Costin Bogdan – Executive Creative Director / Lucian Cernat – Group Creative Director / Olivia Spanu – Senior Copywriter / Karla Georgescu – Senior Art Director / Jessica Selby – Account Manager / Ionela Ionescu – Account Director

Echipa FCB Bucharest
Adaptare locală: Rafela Beldie – Senior Copywriter / Radu Ghițescu – Senior Art Director/ Mădălina Felea – Account Manager

Echipa Zitec: Izabela Gîrbea – Facebook Lead / Ramona Șerbănescu – Digital Marketing Specialist / Alina Ciotârnel – Head of Media / Andreea Pintilie – Software Engineer / Adrian Limbășan – Senior Graphic Designer / Vlad Preda – Lead Software Engineer

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.