Sub sloganul „Alege oferta Beko, cumpără inteligent!”, Beko lansează o nouă campanie promoţională prin care oferă necondiţionat consumatorilor o reducere de 120 RON la achiziţionarea oricărui model de maşini de spălat rufe din gamele Bebeko sau PET.
Campania promoţională a debutat în luna septembrie şi se va desfăşura la nivel naţional până la finalul anului 2010. Campania Beko este promovată printr-un mix de comunicare ce include spoturi TV şi radio, bannere on-line, micro-site dedicat campaniei – www.solutii-ingenioase.ro – precum şi activităţi de relaţii publice. Alături de canalele media convenţionale şi promovarea în magazinele de specialitate, promoţia va fi comunicată şi în new media prin activităţi de social media şi printr-o campanie de SMS, acestea din urmă având obiectivul de a creşte notorietatea brandului în rândul tinerilor.
Mesajul campaniei mizează pe memorabilitatea celor două concepte de produs: Bebeko şi PET şi pune accent pe funcţiile inovative ale celor două game de maşini de spălat rufe Beko. Pe de-o parte, modelele de maşini de spălat din gama Bebeko dispun de programe concepute pentru îmbrăcămintea care necesită o îngrijire specială, cum este cazul hăinuţelor pentru copii. De cealaltă parte, maşinile de spălat rufe Beko cu funcţie PET asigură îndepărtarea părului de animale de pe haine.
„Prin această campanie dorim să le oferim tuturor celor care intenţionează să achiziţioneze o maşină de spălat rufe cu funcţii inovative posibilitatea de a cumpăra inteligent, cu o reducere substanţială, fără nicio condiţionare şi fără a aduce în schimb un aparat electrocasnic vechi. Campania a fost concepută pentru a ajuta consumatorii în contextul economic actual dificil, oferindu-le un suport financiar de 120 RON”, a declarat Gabriela Geană, Marketing Manager.
“Veștile bune circulă repede. Atât de repede încât toți membrii familiei au aflat deja despre această promoție și o întâmpină cu bucurie. O campanie drăgălașă cu și despre mămici, copii, caței, pisici…” – Alin Marghidanu, Creative Director TBWA.
Campania de advertising a fost realizată de agenţia TBWA, iar echipa care a contribuit la dezvoltarea acesteia este alcătuită din Cristina Oncescu (Strategic Planner), Alin Marghidanu (Creative Director), Elena Negrescu (Copywriter), Cătălin Scripca (Art Director) şi Adrian Călăraşu (Senior Account Executive).
Echipa de proiect din partea Beko este formată din: Gabriela Geană (Marketing Manager) şi Anca Nachiu (Brand Manager Beko), iar componenta de relaţii publice a campaniei va fi realizată de agenţia IMAGE PR, de către Alina Tătaru (Account Manager) şi Alexandra Vasile (Account Assistant).
{mosloadposition user9}