Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BeeFast devine partener Postis și oferă livrare ultra-rapidă: medie de 55 minute în aria de acoperire

Cristian Grozea

Retailerii și magazinele online din Comunitatea Postis pot accesa instant livrarea expres de la BeeFast

Pandemia a schimbat comportamentul de consum al românilor, livrările expres reprezentând una dintre facilitățile cheie de livrare cerute de noul client digital. Răspunzând unei nevoi tot mai evidente, BeeFast, start-up tech de curierat expres, devine partener al Postis – platformă de management integrat al livrărilor, și oferă livrare în decurs de maximum două ore de la preluarea comenzilor. Timpul mediu de livrare în raza de acoperire – București și Ilfov – este de 55 de minute.

Peste 70% dintre români și-au dorit să poată opta pentru o livrare expres, atunci când au comandat online, arată datele unui sondaj* recent al BeeFast. Mai mult de jumătate (54%) dintre respondenți au precizat că și-ar dori o livrare în 2-3 ore sau în aceeași zi a produsului comandat. Mai mult decât atât, 52% au și optat pentru această variantă de livrare, dacă a fost disponibilă. Livrările ultra-rapide, în câteva ore de la plasarea comenzilor, au devenit astfel esențiale pentru clientul adaptat la noua realitate digitală și la actualul context cauzat de pandemie.

„Clienții doresc să aibă un control total asupra comenzii, iar livrarea rapidă este un factor esențial de selecție a magazinului din care cumpără. Am resimțit cum această nevoie a devenit o tendință în ultimul an, evoluând în cele din urmă într-un comportament permanent al clientului. În acest context, parteneriatul cu Postis ne permite să oferim servicii de livrare ultra-rapidă unui număr mai mare de comercianți tradiționali sau online, fără a fi nevoie de dezvoltări IT sau de noi procese operaționale”, a declarat Cristian Grozea, co-fondator și CEO BeeFast.

Cristian Grozea
Cristian Grozea

BeeFast a crescut în 2020 accelerat, de la o medie de 16 comenzi/zi în ianuarie, la un maxim de peste 700 comenzi/zi în prezent. Scalarea rapidă a fost posibilă datorită platformei tech pe care funcționează sistemul BeeFast, unde sunt înscriși în prezent peste 1.200 de curieri. Aceștia asigură livrarea ultra-rapidă, cu o medie de 55 de minute de la preluarea comenzii. De asemenea, platforma oferă o elasticitate mare a numărului de livrări în funcție de comenzi.

Integrarea BeeFast în platforma de management al livrărilor Postis creează un potențial de creștere semnificativ pentru ambii parteneri.

Livrare ultra–rapidă prin BeeFast, activată într-un click prin Postis

Pentru a putea accesa serviciile de livrare expres prin BeeFast, retailerii ce utilizează Platforma Postis pentru managementul, optimizarea și automatizarea proceselor de last-mile trebuie doar să își facă un cont BeeFast și să activeze serviciul deja integrat în platformă, livrările ultra-rapide devenind posibile imediat.

„Ne dorim mereu parteneriate care să construiască în jurul Platformei Postis o comunitate mai puternică și mai eficientă, contribuind astfel la dezvoltarea afacerilor clienților noștri și la creșterea confortului clienților finali. BeeFast aduce ecosistemului nostru expertiza din livrarea de alimente, unde viteza, calitatea serviciilor și grija pentru produsele livrate sunt esențiale. Astfel de caracteristici sunt foarte importante pentru orice tip de livrare, fie că este vorba de produse alimentare sau non-alimentare, prin urmare, serviciul lor se va dovedi un plus excelent în portofoliul de transport al oricărui comerciant cu amănuntul care are nevoie de livrări rapide”, a precizat Andrei Moldoveanu, Product Owner Postis.

Andrei Moldoveanu
Andrei Moldoveanu

Funcționalitatea Postis Delivery Widget permite comercianților să ofere clienților finali posibilitatea de a alege chiar la finalizarea coșului de cumpărături opțiunea de livrare expres, standard sau programată. De asemenea, cumpărătorii pot alege nu doar viteza de livrare, ci și locul livrării – la o adresă, preluare personală dintr-un magazin fizic sau din unul dintre cele peste 2.000 de lockere sau puncte de preluare integrate cu Postis.

Prin serviciul Postis Customer Engagement, comercianții pot oferi clienților informații în timp real despre stadiul livrării, prin SMS și e-mail, în timp ce Postis CX Tracker permite comercianților să afle care este percepția clienților lor cu privire la fiecare livrare, cu formulare integrate de scor și feedback.

Serviciul de curierat ultra-rapid integrat de Postis prin parteneriatul cu BeeFast este disponibil în prezent în București și în județul Ilfov, aria de livrare urmând să fie extinsă în următoarele luni.

BeeFast are în plan extinderea la nivel național, pe parcursul acestui an. Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent, inclusiv prin parteneriatul cu Postis, acoperă produse alimentare – proaspete sau ultra-proaspete – și nealimentare – documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

* Sondaj realizat online în perioada 30 martie-4 aprilie 2021, cu 1.175 respondenți.

Despre BeeFast

BeeFast, un start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. Noul context socio-economic a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline.

Astfel, BeeFast asigură construirea unui e-shop folosind Shopify, acesta având integrat API-ul companiei, astfel încât în 24 de ore clientul dispune de un sistem funcțional și activ de comenzi și livrare, inclusiv sistem de plată. Implementarea este asigurată gratuit de BeeFast cu condiția ca livrările în București să se realizeze prin intermediul platformei.

Printre cei peste 250 clienți business ai platformei de livrare rapidă BeeFast se numără Grupul City Grill, lanțul de restaurante Japanos, lanțul de florării Floria.ro, Berea TNR, Ohvăz, Simbio, Aria Burger, Godai, Stația RomBeer, AltMarkt. De asemenea, BeeFast se adresează și persoanelor fizice care aleg să trimită colete sau documente rapid, folosind platforma my.beefast.ro. Momentan, BeeFast este disponibil în București și Ilfov, însă fondatorii au în vedere extinderea la nivel național. Mai multe detalii https://beefast.ro.

Despre Postis

Înființat în 2016, Postis e primul start-up LogTech din România, care a revoluționat sectoarele de logistică și transport prin intermediul tehnologiilor IT – platforme digitale deschise, algoritmi de machine-learning, decizii de business bazate pe date, instrumente analitice și automatizare.

Lansată comercial în urmă cu 3 ani, Platforma Postis integrează toți furnizorii semnificativi de distribuție și livrare și poate fi utilizată de orice companie din România și Europa Centrală și de Est care transportă și livrează bunuri și care are nevoie de creșterea productivității, simplificarea operațiunilor, optimizarea costurilor, scalarea afacerii, ajustarea modelului de business sau intrarea pe noi piețe.

Platforma Postis este utilizată, în prezent, de peste 150 de clienți, printre care: Flanco, Ikea, Cărturești, Elefant.ro, Secom, Schmitz-Cargobull, Intersport, Cora sau Noriel.

Ca urmare a creșterii accelerate din România, Postis se pregătește de o nouă rundă de finanțare pentru extinderea operațiunilor în Europa Centrală și de Est, care va marca trecerea companiei în faza de scale-up.

Pentru detalii accesați https://www.postis.eu/.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.