BDR Associates a câștigat trofeul SILVER SABRE pe zona EMEA (Europa, Middle East, South Africa) și este în același timp finalistă la GOLD SABRE pe EMEA cu alte două proiecte, în cadrul competiției anuale SABRE TROPHY AWARDS.
Agenția de comunicare strategică BDR Associates a primit trofeul SILVER SABRE pentru proiectul BDR’s Voice Is Calling for Value, ca o importantă confirmare profesională pentru creativitate exceptională în PR. Proiectul constă în promovarea an de an, a unor valori care au influențat societatea interbelică și postbelică din spațiul românesc și al altor țări europene, prin forța cuvântului presei, a creativității comunicării, a unei eleganțe sociale generale, a unor atitudini și sentimente care s-au atentuat mult în România de azi.
Purtătorul acestor exemple de valori este un calendar de colecție, editat anual în tiraj limitat. Calendarul creat de BDR este o sumă de texte și mesaje vizuale desprins fie din publicitatea vremii, fie din fotografii vechi, incluzând în diverse ediții citate celebre din presa românească de altădată, sau personaje arhetipale ale epocii, alături de modele de creativitate publicitară și alte forme ale culturii de branding de înaltă calitate, din anii interbelici.
De asemenea, agenţia BDR Associates se bucură de alte două nominalizări la secțiunea GOLD SABRE, categoria The Balkans, cu proiectul “Now, I Can See the Future !”, desfășurat pentru Guvernul Republicii Moldova, şi “respectiv categoria Travel and Tourism, cu proiectul Warming the ice, derulat pentru Klingeis Consulting , proprietarii renumitului Hotel de gheață.
Proiectele finaliste la categoria Gold au fost alese din peste 2000 de proiecte care au fost depuse de către agenții și companii provenite din diverse țări, din zona EMEA. Câştigătorii la categoria Gold SABRE Awards pe zona EMEA vor fi anunțati de către publicația The Holmes Report în cadrul serii de gală ce va avea loc la Bruxelles, în data de 31 mai.
BDR Associates este prima agenție românească invitată să participe la Sabre Trophy Awards , aducând primul premiu SABRE pentru industria românească de PR, în anul 2006 , decernat pentru cea mai bună campanie de comunicare din Europa Centrală și de Est. De-a lungul timpului BDR Associates a mai participat la 2 ediții Sabre, situându-se de fiecare dată între finaliști, cu toate proiectele înscrise în competiție.
Premiile SABRE Awards au fost organizate pentru prima dată în Statele Unite ale Americii, în urmă cu 25 de ani, transformându-se ulterior într-o largă competiție internațională, fiind astăzi cea mai cunoscută formă de recunoaștere a industriei de PR , pe diferite continente.