Agenția a intrat și pe piața din Georgia, comunicând pentru Intercontinental hotels prin rețeaua Hill+Knowlton Strategies
BDR Associates Communication Group, lider al pieței de comunicare strategică din România, anunță câștigarea unui nou proiect de comunicare pentru UNICEF în Azerbaidjan. Organizația internațională UNICEF a ales agenția BDR Associates pentru activități de comunicare în cadrul campaniei de informare a programului educațional WASH in School-Social Mobilization, în urma unei licitații publice organizate, recent, la Baku. Primele acțiuni includ crearea logo-ului campaniei precum și designul materialelor informative ce vor fi utilizate pe durata campaniei.
Acesta este cel de-al treilea proiect dezvoltat de BDR Associates în Azerbaidjan, după ce, în 2013, agenția a câștigat primele sale două contracte de consultanță și comunicare strategică pe această piață, unul pentru o companie privată din domeniul FMCG și celălalt pentru organizația internațională UNICEF.
Recent, BDR Associates a dezvoltat și noi activități de comunicare la Tbilisi pentru Intercontinental hotels, client pe care îl asistă în parteneriat cu Hill+Knowlton Strategies, asigurându-și intrarea pe piața din Georgia, în prima parte a anului 2014. BDR Associates își continuă politica de dezvoltare internațională, concentrându-se pe consolidarea prezenței agenției în Republica Moldova, Azerbaidjan și Georgia, piețe din ce în ce mai interesante din perspectiva potențialului pentru comunicarea strategică, la nivel instituțional.
{mosloadposition user9}