New Age Media România, regia de media a lanțului Cinema City, și BCR au lansat promoția “Cumpără un bilet pentru tine și primești unul cadou”, care se va desfășura în fiecare marți, începând cu data de 1 octombrie, în întreaga rețea Cinema City.
Promoția “Cumpără un bilet pentru tine și primești unul cadou” se adresează exclusiv studenților și elevilor. Aceștia au posibilitatea să cumpere, în fiecare marți, două bilete la prețul unuia singur în oricare dintre multiplexurile Cinema City, dacă aleg să achite cu unul dintre cardurile XTeen BCR, Junior Club BCR sau Campus BCR. Promoția include atât filmele în format 2D, cât și pe cele în format 3D, cu excepția celor care rulează în sala Romtelecom IMAXA® sau în sălile VIP din Cinema City Cotroceni.
“Piața de cinema a crescut constant în ultimii ani, ajungând să depășească 8 milioane de spectatori în 2012, conform Centrului Național al Cinematografiei. Peste jumătate dintre aceștia îl reprezintă publicul Cinema City – un public tânăr, activ, în care ponderea studenților și a elevilor este foarte importantă. Suntem convinși că parteneriatul cu BCR va fi unul de succes, dat fiind că cele trei produse bancare participante la promoție își găsesc perfect targetul printre spectatorii Cinema City.”, a declarat Raluca Demetriade, Directorul de Vânzări al New Age Media România.
“Știm că tinerilor le place să meargă la film, și mai știm că sunt foarte atenți pe ce și cum își cheltuie banii de buzunar. În același timp, vrem să le arătăm avantajele de a avea și folosi un card bancar în activități normale vârstei lor, cum este mersul la cinema.”, a declarat Georgiana Oltenescu, Șef department Dezvoltare brand / Direcția marketing BCR .
Echipa care a participat la realizarea proiectului:
Din partea New Age Media România, regia de media a rețelei Cinema City: Raluca Demetriade
Din partea Direcției Marketing a BCR: Director executiv: Anca Rarău, Șef Departament: Georgiana Oltenescu, Coordonator: Alina Petcu, Ofițer Marketing Senior: Mircea Buștea
{mosloadposition user9}