Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca unitatile teritoriale retail inclusiv cele care isi desfasoara activitatea in mall-uri, centrele de afaceri corporate si administratia centrala nu vor avea program cu publicul in ziua de 1 mai 2010.
BCR le recomanda clientilor sa-si programeze din timp toate operatiunile bancare pe care trebuie sa le efectueze in aceasta perioada, functie de programul bancii.
BCR a luat toate masurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clientii bancii. Totodata, va fi asigurata si alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM) si a automatelor de schimb valutar (ASV), astfel incat clientii bancii sa poata avea acces nelimitat la propriile resurse financiare. Detinatori de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri iar serviciul de Asistenta Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24.
Totusi, clientii BCR vor avea acces la conturi si vor putea sa efectueze operatiuni bancare in aceasta perioada telefonic, prin Alo 24 Banking BCR disponibil zilnic, intre orele 8.00 si 22.00 prin apelarea InfoBCR si prin internet – Click 24 Banking BCR accesibil 24/7 prin portalul BCR (www.bcr.ro).
In plus, prin apelarea InfoBCR, clientii vor beneficia in aceasta perioada de urmatoarele servicii:
– Suport Tehnic in utilizarea Alo si Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7
– Asistenta de urgenta detinatori de carduri, disponibil 24/7
– Informatii generale despre produsele si serviciile BCR, disponibile zilnic, intre 8:00 si 22:00
Numerele de telefon InfoBCR sunt:
» 0801.0801.227 apelabil din reteaua de telefonie fixa Romtelecom, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat
» 021/407.42.00 apelabil din orice retea din tara si din strainatate, taxabil la tarif normal
» *0801.227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone Easy Dial, taxabil la tarif normal
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare pe tot parcursul acestei perioade. Easy 24 Banking BCR este o zona amenajata in cadrul anumitor unitati BCR, 100% automatizata, dotata cu echipamente ce permit efectuarea de operatiuni bancare.
Serviciul good.bee Tranzactii mobile va fi functional 24 de ore din 24, permitand clientilor sa obtina informatii despre cont, sa reincarce orice cartela de mobil in retelele partenere, sa trimita bani in orice cont din Romania sau sa plateasca facturi. Apelabil din retelele mobile partenere la *4146 sau din orice retea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienţi good.bee ofera informatii si asistenta în aceasta perioada, zilnic între 9:00-18:00.
{mosloadposition user10}