· Programul de lucru cu publicul este afișat la loc vizibil în toate unitățile BCR
Banca Comercială Română (BCR) informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 25, 26 decembrie 2015 şi 1, 2 ianuarie 2016 (Sǎrbǎtori legale).
În 24 și 31 decembrie 2015, o parte din unităţile teritoriale retail și toate centrele de afaceri corporate vor avea program redus cu publicul, până la ora 13:00, însă aproximativ 100 unități BCR vor avea program normal de lucru.
Regăsiți aici lista completă a unităților cu program normal pe 24 și 31 decembrie.
Unitățile BCR din mall-uri vor funcționa după programul acestora.
Programul de lucru cu publicul este afișat la loc vizibil în toate unitățile băncii.
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispozitia clientilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sarbatorile legale.
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24.
Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
· prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR:
o de la orice calculator, accesând 24banking.ro
o de pe telefonul mobil, utilizând aplicația Touch 24 Banking BCR pentru iPhone şi Android sau accesând m.24banking.ro de pe telefonul mobil.
· prin telefon, utilizand Alo 24 Banking BCR (apel gratuit InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională, disponibil non-stop)
· prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi.
În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de urmatoarele servicii:
· Suport Tehnic în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;
· Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri BCR;
· Informaţii personalizate si generale despre produsele şi serviciile BCR.
Numerele de telefon InfoBCR:
· 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate la tarif normal;
· 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice rețea din țara si din străinătate, la tarif normal.
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.